Alle bilder er min copyright

torsdag 26. februar 2015

soloppgang
eller...




sunrise
or...

5 kommentarer:

Viola sa...

Ja det er soloppgang? Eller nedgang? Nydelig er det ihvertfall.
Håper du har det bra, her surrer det og går for tiden.. jeg er
ikke ofte her på bloggen kan man si.. får sånne løpeperioder da, hehe.
Nydelig det isbildet lenger ned! Februarklem fra meg til deg! :)

Viola sa...

Ja det er soloppgang? Eller nedgang? Nydelig er det ihvertfall.
Håper du har det bra, her surrer det og går for tiden.. jeg er
ikke ofte her på bloggen kan man si.. får sånne løpeperioder da, hehe.
Nydelig det isbildet lenger ned! Februarklem fra meg til deg! :)

Kristina Eriksson sa...

Så fint!

Vivi sa...

Utrolig flott bilde.

Vivis fotoblogg

M sa...

Mycket vackert och stämningsfullt, spännande färgtoner.
Hälsningar
M