Alle bilder er min copyright

tirsdag 1. april 2014

Tiden for traner


så er de her igjen
tranene
og gir det virkelige beviset på at nå er det vår



det er alltid like spennende
hvor nærme kommer jeg 
før de letter



denne gangen syntes jeg det gikk ganske så bra
neste gang får jeg åle meg bortover jordet
istedet for å krabbe




eller kanskje jeg bare skal sitte stille å vente på litt tranedans




cranes
then spring is here for sure
they are on their way up north
and are resting for a while on these fields
this time I think I came pretty close before they lifted
next time maybe I will just sit still
and wait to see if they will dance

3 kommentarer:

Anne sa...

Tydelige vårtegn vi setter så stor pris på! Men jeg for min del har ikke lyktes helt med bildene ennå, de føles litt for sky :-)

Likte veldig komposisjon på ditt siste bilde her, vakkert rett og slett!

Monica sa...

Jeg har aldri sett slike engang,- fascinerende fugl, dette! Flotte bilder, Leonora!
:)

Fjällripan sa...

Jättefina bilder av de fina tranorna! Såg mina två första idag! Ett riktigt vårtecken :))