Alle bilder er min copyright

fredag 11. april 2014



tulipan
tulip
tulipa

5 kommentarer:

Lis sa...

Ahh, so beautiful!

Anne sa...

Lekre farger i denne tulipanen, og med den perfekte bildeskarphet, digg Leonora.

God helg og God Påske ønskes deg.

Viola sa...

Tulipaner er alltid min favoritt våren. Og dette var nydelig kjære deg!
Jada, tilbake på bloggen og prøver meg. Jeg har jo nesten glemt hvordan, hehe.
Og alt nytt og nytt sted, så klarer hue nesten ikke å omstille seg.. kanskje man
burde flytte oftere, men huff..
for et slit!
En god påskeklem fra meg til deg! :)

Gert Jan Hermus sa...

Due to a lot of 'hustle and bustle' I haven't been on your blog for a long time. Sorry for that Leonora! Finally I found some time now and I've watched your posts and I viewed your pictures with a lot of pleasure. :-)

Hope you'll have a great week
http://dzjiedzjee.blogspot.com

Mila sa...

Love the photo and I love tulips!