Alle bilder er min copyright

mandag 28. oktober 2013

Fantastisk høst


Fremdeles har vi deilig varme dager og masse sol
selv om en og annen natt bærer frost
en tidlig morgen på vei fant jeg denne
og takknemlig var jeg for at kamera lå i vesken


Nå er det roligere dager her i heimen
så jeg kan ta tiden til blogg og sørfekos
tusen takk til dere som har gitt meg gode ord og klemmer
det varmer og hjelper mer enn dere tror.


We still have warm days and nights
lots of sun, and no sign of snow
this is not at all what we are used to end October
some nights ago the ground was freezing
and on my way
early in the morning
I discovered this one
I am back, I think, and soon I will come visit you.

7 kommentarer:

Cinzia sa...

Very beautiful photo!
Cinzia

Joop Zand sa...

Thats a nice post Leonore...... well done again.

Joop

M sa...

Kul att du är tillbaka, vi har också märkligt varmt för att vara i Oktober. Bara hittat lite frost och is enstaka tillfällen vilket inte brukar vara någon bristvara så här års.
Jättefin bild på det frostiga lövet.
Hälsningar
M

Fjällripan sa...

Så bra att det känns bättre :)) Underbar bild!

Monica sa...

Godt å se at du er tilbake, Leonora. Har såvidt hatt noen frostnetter her også, men merkverdig mildt for årstiden å være.
Men så flott du fanget frosten på lønnebladet! Gleder meg på en måte til nye motiver, selv om jeg elsker høsten uten frost også:)
Ha en flott dag:)

Anne sa...

Tenk at noe så enkelt kan være så vakkert!!! det er virkelig til å forundres over....

Glad for livstegn fra deg ja, jøsses å min å det, en blir jo så fylt med bekymring kjære venn :-) God varm klem din vei i kveld også.

Viola sa...

Fantastisk unikt og flott! :)
Det er godt vi har så mange forskjellige årstider.
en overraskelse rundt hvert hjørne, på en måte.
I dag kom sola frem her, det er ikke ofte i det siste.
men den går fort ned igjen da.. så kan man tenne lys
på kveldene.. :)

Godklem! :)