Alle bilder er min copyright

torsdag 26. september 2013

Ut på tur

Venabu


her nytes stillheten
i klar høstluft


morgentåke


nasjonalromantikk
en stopp hos Bente anbefaler jeg virkelig
om du bare skal ha en matbit
eller om du trenger et sted å sove


gardsdyr og antikviteter
gammelt og vanvittig flott


Sollia kirke
er verd en stopp
bygd 1738 og har en nydelig minnelund


en liten del av en nasjonal turistvei
for et vakkert land vi bor i

These shots are from part of a national tourist route
couple of hours drive from where I live
Rondane, Venabu, Sollia, Atnsjøen
fall has definitively arrived

10 kommentarer:

Cinzia sa...

I love this landscape...it is wonderful and magic...
Cinzia

HansKE sa...

Kjempefine, stemningsfulle bilder av mange vakre steder!

Menthe Blanche sa...

What a beautiful road lined with fantastic landscapes. I love the wooden house on your last photo too.

Our photos sa...

Your photos are beautiful!
Greetings, RW & SK

Fjällripan sa...

Underbara bilder från fjällturen!! Ni har så vackra fjäll i Norge! :)

Gert Jan Hermus sa...

Wow! Great! I love the awesome contrast in the sky in the 1st picture. Love it! :-)

Greetings from the Netherlands,
dzjiedzjee.blogspot.com

Monica sa...

Flott serie, Leonora! Likte spesielt godt det "månelandskapet", og begynte sporenstreks og nynne på "Nå skinner sola i vinduskarmen"da jeg så bildet av vinduet!
Ha en flott helg:)

Gislaug Paula Lillebø sa...

Stemningsfulle bilder. Får veldig lyst å dra på tur nå... :)

Joop Zand sa...

PRACHTIGE FOTO´S.....een genot om naar te kijken.

Lieve groetjes, Joop

Viola sa...

Jeg MÅ bare komme med en kommentar her også!

Jeg elsker Dovre, Atna, Rondane! det ER SÅ nydelig der!
og det er med litt tungt hjerte at det er lenge siden jeg har vært der nå..
men dessto enda mer gledelig å se disse vakre bildene du har tatt! :)

det med månen var trolsk!
og jeg elsker alle som en (bildene) her! :)