Alle bilder er min copyright

mandag 2. september 2013

Brom brom

sånn som den bråkte
der den hang i luften foran meg
min første øyenstikker
jeg føler meg veldig modig som har fått festet denne på minnebrikken
disse liker jeg ikke i det hele tatt
men plutselig oppdaget jeg at de er jo utrolig søte
kommer nok til å gå for flere av det slaget etterhvert




My first dragonfly
I feel brave and had to gather all my courage for this shot
I don't like them at all
but in this photo I all by sudden discovered that they are cute
so I think I will go for more of them

8 kommentarer:

Joop Zand sa...

Congrats Leonora.... that a nice one.

Greetings, Joop

M sa...

Stort grattis, att lyckas ta en "flygbild" är bra gjort. Vet att det är både tålamodsprövande och svårt.
Själv är jag riktigt förtjust i dem.
Hälsn
M

Monica sa...

Egentlig godt å høre det ikke bare er meg som ikke sånn superfan,- synes de er så uforutsigbare... men jeg har prøvd å få den på minnebrikka tidligere her i sommer, men hadde ikke en sjanse. Så all honnør til deg, Leonora. Supert bilde!

Fjällripan sa...

De är ju jättesöta, med sina stora ögon!! Jättefin bild! Hoppas det blir flera :))

Viola sa...

WoW!! utrolig vakkeert Leonora!! =)
Jeg har alltid vært ganske så redd øyestikkere..
de kommer så fort.. og det er kanskje navnet også..
at jeg var redd for at de ville fly innpå øynene mine..
:))
men de er helt ufarlige ja, og meget vakre!
håper på å få se flere her inne hos deg :)

Septemberklem fra meg! :)

Desirée sa...

Klarte du virkelig å fange dem på film? Så heldig du var! Ja de bråker noe innmari, fasinerende dyr :)

Anne sa...

Hurra!!!! en kjenner det på innsiden når en får til slike ting, og jeg vet det ikke er enkelt Leonora, de er jo aldri helt i ro jo.

Ligner veldig på et helikopter da, må sies det, og så store de er er det lett å rygge unna :-) Nei, dette var kjempeartig ja :-) synes jeg kjenner på gleden din!

Anneklem .

Our photos sa...

Beautiful photo!
Greetings, RW & SK