Alle bilder er min copyright

søndag 9. juni 2013

Favoritt

tror jeg har fått en ny favoritt jeg
liljekonvallen
jeg har aldri sett en liljekonvall-eng før nå
og stemningen og duften gjorde sånn inntrykk at jeg tror jeg må finne parfyme som er i nærheten
med liljekonvall
et utrolig vakkert syn
en utrolig nydelig duft
jeg gleder meg allerede til neste forsommer da jeg skal nyte dette igjen




Lily of the Valley 
again
my new favourite flower
the sight of hundreds of them
the scent passing by
think I need to see if I can find a perfume similar to it

3 kommentarer:

Cinzia sa...

Un fiore che oltre ad essere molto dolce e delicato, ha un buonissimo profumo...
Cinzia

Fjällripan sa...

Ja de är underbara! ljuvlig bild på liljekonvaljen :))
Jag har faktiskt inte sett någon än....måste ut och titta...
kanske har de blommat ut medan jag var borta...:)

Viola sa...

Nydelig! jeg kan faktisk ikke huske jeg har sett en liljekonvall
der ute.. men har hørt om et sted nå i det siste,
i min egen by.. det må undersøkes, en dag.. men hvor lenge står de egentlig?