Alle bilder er min copyright

søndag 17. februar 2013

Mye man skal kunne

ikke bare har man skaffet seg en dyr hobby
man har også skaffet seg et stort behov for kunnskap
for når resultatet ikke når opp til omtalen
vet man jo faktisk ikke om det er fotografen eller utstyret som feiler
denne gangen var det utstyret
og jeg takker Japan Photo Lillehammer for en utrolig service
der er kunnskapen om fotoutstyr stor
og viljen til å hjelpe ennå større





A big Thank you to my local photo-gear pusher
for a totally outstanding service 
their acknowledge is awesome
and they share it without limits

7 kommentarer:

Irén T. A. Færevaag sa...

Heisann! Ikke vet jeg hva som var galt, men jeg er glad for at du har fått fikset det og fikk god service :-)

God søndag kveld :-)

Joop Zand sa...

Thats again a very nice picture Leonora..... compliments.

Hilsen Joop

Cinzia sa...

A very beautiful shot! I love snow...
Cinzia

Fjällripan sa...

Vilken tur du fick ordning på kameran :)) Jag var in med min förra veckan, för det gick inte att ställa in skärpan....men som tur var hade jag bara råkat skruva på en ratt där man ändrar skärpan beroende på ens ögonsyn :)

Anne sa...

Lekker fargeklatt i alt det hvite! og er det noe en har sett denne helga er det jammen noe som ligner på dette, puh...

Godt det ordna seg med kamera ditt og dfu fikk god service, slikt er elltid kjekt og høre, hater jeg også når ting ikke helt funker.

Fin fin ukestart til deg vennen :-)

Irene sa...

Godt å høre at det er hjelp å få når ting ikke fungerer som det skal! Om dette bildet er resultatet av noe tilfeldig eller ikke, så må jeg si det er kult!

God uke til deg!

Michaela sa...

lovely how the colour pops in the snow!