Alle bilder er min copyright

tirsdag 15. januar 2013

Tulipanmåneden

Hos meg er januar tulipanmåneden
den første buketten kommer inn døren til jul
og så fornyer jeg ut hele januar
tulipaner er en av mine favorittblomster
og jeg har trillioner bilder av den fra alle mulige og umulige vinkler
her kommer enda en variant
tatt i kveldsmørket med høy iso for å få kontrollert støy




January is the month I decorate with tulips in my home
 the first ones appears for x-mas
and then I follow up 
I have trillions of photos from all angles of this flower
and here is yet another variant 
shot in evening light with high iso to catch controlled noice

3 kommentarer:

Joop Zand sa...

Love this tulips and photo...... good photographed Leonora.

Greetings from Holland.

Joop

Cinzia sa...

It is a wonderful flower, and I like your photo...have a nice day!
Cinzia

Irene sa...

Å så nydelig! Flott bilde! Tulipaner er mine favoritter også. Jeg er derimot ikke så flink til å fotografere blomstene jeg har i vase. Men tulipanene i hagen er faste fotoobjekter når de står i full flor!

Irene