Alle bilder er min copyright

onsdag 2. januar 2013

Helt fornøyd


Jeg liker vinter jeg
og herlige kuldegrader
når frosten legger seg på bare flekker
og snøen har fått lagt seg i mange lag
vi har hatt solsnu
og dagene blir langsomt lenger
og om noen måneder leker ungene i huskene igjen
jeg trives med fire årstider




I like winter
cold days and lots of snow
winter solstice is behind us
longer days will come
and within some months children will play on this playground again
I enjoy the four sesons

7 kommentarer:

Cinzia sa...

Wowwww....wonderful landscape and photo..
Cinzia

Joop Zand sa...

Thats a good shot Leonora..... i like such snow pictures.

Greetings, Joop

Irene sa...

Godt nyttår!

Nydelig vinterbilde! Vinteren er vakker når snøen ligger som hvitt, urørt pudder. Her har varmegrader og regn ødelagt litt av idyllen, men vinteren har jo såvidt begynt så det kommer nok mer som kan "reparere".

Irene

Mina fotostunder sa...

Så vackert foto!
Kallt och snörikt!

Fjällripan sa...

Härlig bild med all snö! och ja visst är det fint med fyra årstider :)

Anne sa...

Godt Nyttår Leonora :-) Å så enig med du, en hadde blitt utrolig lei om dager alltid var i 25 grader med blå himmel, uten en eneste forandring, hustre kjedelig bare tanken jo.

Vintervakkert hos deg, og den urørte snø, huskestativet som bare venter på glade barn, det ligger en ro over bildet som jeg liker :-)

Ser nå du har lagt ut flere innlegg i julehøytia som jeg har gått glipp av, og det av den enkle grunn at du mangler på blogglista mi, det skal straks gjøres noe med :-)))

Fin fin ny dag ønskes deg. Klem.

Liva`s sa...

Enig med deg Leonora - vi er heldige som har årstidene og vintern er flott den også ! Arti snøbilde :-)