Alle bilder er min copyright

lørdag 17. november 2012

Så du det?

Dette er vel noe veldig lignende en etterlysning...

For et par dager siden postet jeg et innlegg med en hyllest til mitt Olympus OM-D E-M5 micro 4/3 camera,
jeg vet at det ble publisert
jeg vet at det var på nett
og nå er det plutselig helt borte
det finnes ikke spor av det igjen noe sted
så derfor lurer jeg på  - så du det?
det inneholdt bl.a dette bildet...


Må jo si jeg lurer fryktelig på hva som har skjedd
så jeg blir veldig glad hvis dere svarer om dere har sett det
og også om dere skulle ha opplevet noe lignende

Missing post in my blog...
Few days ago I posted a tribute to my Olympus OM-D E-M5 micro 4/3
and now the post is gone
no sign of it anywhere
so I wonder - did you see it
or have you experienced anything similar?
I will be very happy if you write me a comment if you have
because I do wonder what has happened

2 kommentarer:

Viola sa...

Hjelpe meg, det var da merkelig!! kanskje kontakte blogger? jeg har ikke sett dette innlegget, men jeg er jo ikke på hele tiden, så det kan jo ha vært her uten at jeg har sett det..
Huff, dette var veldig ekkelt! :(

Ellers
gratulerer med nytt kamera! og bildet var superfint!! =)

Helgeklem fra meg! :)

Fjällripan sa...

Nej jag såg det inte...men så konstigt...Jag var med om en annan sak...jag såg i min "Live traffic feed" att någon kollat en förhandsgranskning av ett av mina inlägg, det borde ju inte gå?! .../Susanne