Alle bilder er min copyright

lørdag 13. oktober 2012

Høst på Toten

I fjor følte jeg meg snytt for høsten
fotomessig
for natten før jeg skulle ut og ta høstbildene med alle de vakre fargene
stormet det
og morgenen etter lå alle fargene på bakken.
nå har jeg ventet ET ÅR
og nå er det endelig vakre høstfarger igjen her jeg bor



Fall last year was a flop for me
night before my photo shoot of all the wonderful colours we had a storm
and next morning the beautiful colours laid on the ground
now after A YEAR of waiting
my neighbourhood is filled with beautiful colours again
and I have had several shoots of fall

6 kommentarer:

Joop Zand sa...

Lovely autumn colors and a great view,
picture has a nice composition and good depth Leonora.

Greetings, Joop

have a nice weekend !!

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei!

Oyda, skjønner deg godt. Høsten er jo en fantastisk årstid fotomessig (også).

Flott og høstvakkert bilde! Du viser vel flere? :-)

God helg!

Kari sa...

Å, så fint. Som utflytta hedmarking blir jeg misunnelig. Her på vestlandet blir det aldri ordentlige høstfarger.
God helg :)

Fjällripan sa...

Ja hösten är en härlig tid! Vacker bild, så fint med den gamla husknuten på sidan!

Viola sa...

For et herlig bilde, flotte høstfarger, og jeg likte så godt den lille delen av tømmerhuset! det føles som jeg står der selv.. titter utover det vakre åpne landskap.. :)

Maria sa...

Underbart landskap och underbart foto!
Hösten är ljuvlig med alla sina vackra färger :)
Ha de gott!
Kram Maria