Alle bilder er min copyright

søndag 23. september 2012

Vinterstengt

Vi har lukket og stengt
vårt sommerparadis
det ble liksom bare et tomt skall igjen
uten møbler på terassen, blomster i krukker, og båter i havna
Nå gleder jeg meg så vanvittig til neste vår
når vi kan stikke nøkklen i døren og slå vinduene opp på vidt gap igjen.




Our summer paradise is now closed for the winter
and I am looking forward to next season with sun, bath, fishing and joy
hope winters will be short  from now on

9 kommentarer:

Francesc Balaguer sa...

Good shot!! Salut!!

Joop Zand sa...

Good photo Leonora

I wish you a very nice sunday

Greetings, Joop

Vision By MILA sa...

I haven't decided yet if to feel eager for winter and its fairy-tale white, or be sorry that summer is gone.. for now it's only rain and grey clouds..

Irene sa...

Jeg slår følge på denne ... vi stengte vårt sommersted forrige helg, så savnet er ikke så stort riktig ennå. Men når det lir litt utpå høsten så kjennes det nok!

Liker godt bildet ditt, fint utsnitt!

Irene

Anne sa...

Så enkelt et motiv, men Gudbedremeg så fint det var, farger som går rett i hjerte på meg Leonora...

Fjällripan sa...

Superfin bild!! Gillar jättemycket, fina färger o vackra former:)

Irene sa...

Så artig at vi er "nesten" naboer da! Vi har husvogn på Oddane Sand, hadde tidligere campingvogn som ble byttet ut for 3 år siden. Dette ble vår andre sesong i ny vogn, og vi storkoser oss. Denne sommeren gikk så altfor fort. Hadde ikke så mye fri i juli og syns sesongen vår ble noe amputert. Men til neste år skal vi ha hele sommerferien der nede ... det ser jeg virkelig frem til! Jeg vimser også mye rundt med min Canon :o) Kanskje vi sees en gang der nede!

Ireneklem

Viola sa...

Stilrent og vakkert bilde! Jeg får jo så lyst å knyte tau når jeg ser dette, båtknuter.. hehe

Jeg kan godt forstå at du gleder deg til neste sommersesong ja, hytteliv er et fantastisk liv egentlig! :)

Veldig vakkert det bilde under her også! :) så stilig med den hvite bakgrunnen det ble! :)

Klem på vei! :)

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei på deg!

Lekkert bilde av en flott lagt taukveil :-) Det er bare å glede seg til sesongstart igjen. I mellomtiden har vi mye å kose oss med :-)