Alle bilder er min copyright

tirsdag 7. august 2012

Fredriksvern festning

Stavern om sommeren
betyr for oss å besøke gallerier
og da er Fredriksvern festning en fin plass å tusle rundt med alle sine utstillinger
Desverre har jeg mistet lappen med navnet på kunstnerne
men bildene kan dere jo få se allikevel

En kunstmalt vannski
mot silke bakgrunn
blir gjennom mitt kamera fotokunst


flotte lokaler å ha utstillinger i


mye fin kunst


og en hesteutstilling hvor jeg fant denne søte gyngehesten



Fredriksvern fort, Stavern, Norway
great place for visiting art exhibitions during summer

6 kommentarer:

Fotonita sa...

Må nok innom Stavern neste gang jeg er sørpå! Har aldri vært der...

Flotte bilder du har her Leonora ; )
Klem til deg

Kari fra BirdByBird sa...

Flotte bilder, likte særlig de store maleriene. Så fint at jeg dukket opp i bloggrollen din igjen - jeg har absolutt ikke gitt meg med bloggingen ;)

Joop Zand sa...

Very nice art.....i like this Leonora.

groetjes, Joop

HansKE sa...

Kjempefint utstillingslokale - og spennende bilder!

VALKYRIEN sa...

Fint med utstilling å slike spesielle lokaler. Og spennende kunst har du festet til minnebrikken! :)

Fjällripan sa...

Så roligt att gå på konstutställning, spec i såna fina lokaler :) Snygg konst också! /Susanne