Alle bilder er min copyright

søndag 19. august 2012

Åndalsnes

Trollveggen i magisk lys



Hen kirke ved Isfjorden
en stopp på veien med friske blomster



Åndalsnes sentrum
lite, dødt, men med vakker utsikt



Ser du fjellet som speiler seg i vinduet?
Desverre så jeg det ikke når jeg tok bildet, dette kunne jeg utnyttet mye bedre
men allikevel, et togkapell??




"Trollveggen" in magic light
The little church in Hen by Isfjorden, where we need to put flowers on a grave
all in the surrounding of Åndalsnes, a small town North West in Norway
with a wonderful view where ever you put your eye
Even in the window of the train chapel, seriously, have you ever heard of one??

7 kommentarer:

Viola sa...

Å hælledussen! =) For noen vakre fjelltopper! Så herlig at du har vært på en tur, du og dine! :) Denne turen kunne jeg godt ha tenkt meg selv! Aldri vært der..

Kanksje kommer flere bilder fra turen? håper det! :)

Klem fra sommerland! (Oslo ja..)
:))

Kari fra BirdByBird sa...

Fantastisk flotte bilder :)

Fotonita sa...

Flotte BW bilder! Liker spesielt godt det første : )

God mandag til deg!

Joop Zand sa...

very good shots Leonora..... well done.

Greetings, Joop

Ragnar Steinmoen sa...

Fine bilder i sort hvitt dette syntes jeg :)

Fjällripan sa...

Så vackra bilder i svartvitt!! :)

Virginia Watson sa...

That looks really gorgeous! And no, never heard of a train chapel. :)