Alle bilder er min copyright

mandag 23. juli 2012

Familie idyll

Mor og far på tur
med hele ungeflokken
på Einafjorden


Mor
eller var det far
sa ganske klart ifra
at her fikk jeg ikke komme for nære
faktisk kom den løpende etter meg med klaprende nebb et par ganger


men etterhvert skjønte den visst
at alt jeg skulle var å ta bilder
av de yndige små



Mum, dad, and the kids
on a Sunday trip
Mum, or was it dad
was a bit noisy towards me
in fact, it chased me a couple of times
until it realised that all I wanted was some portraits of their kids


9 kommentarer:

Joop Zand sa...

You have made very nice pictures of this family trip...... very well done Leonora.

Greetings, Joop

Ragnar Steinmoen sa...

Ja her var det idyll :) Fine bilder av familien du har tatt.

**Perler på snor** Dorthe sa...

Vidunderlige billeder - hvor er det en stor oplevelse at møde sådan en sød familie!

:-) Dorthe

Fjällripan sa...

Å det är ju en sån lycka att få se de små liven, så söta :) Du lyckades ju komma riktigt nära, tur du slapp få på näbben av svanpappan :))

Viola sa...

Har du sett noe så vakkert! De er bare så skjønne de svaneungene! :) Nydelige nydelige bilder Leonora! :)

Ja jeg ser for meg svanefar (mor) løpende klaprende hakk i hæl på deg! ;) Jeg opplever iblant de *freser*.. især når min sambo kommer for nært når han mater dem.. da freser min sambo tilbake.. Jeg sier han må ikke gjøre det.. Men nei da.. høh!

Nyt sommerdagene som er igjen, vel.. hvor mange har vi egentlig hatt? Sommeren værmessig har vært elendig! Sola og den vanlige sommeren har vært fraværende i hele juli.. men, kanskje den dukker opp i august? ? Hvem vet.. :)) Men jeg nyter dagene, uansett, når jeg er ute på mine småturer.. :)

Klem til deg! :)

HansKE sa...

Flott familie på svømmetur i fint vær!

Anne sa...

Har du sett noe så yndig!! minner så om eventyret `den stygge andungen`, men det var vel i grunn litt motsatt he he

Fine bilder du har fått da, ikke så ofte en kommer så nært på min kant av landet faktisk.

VALKYRIEN sa...

Hellandussen så skjønne de er! Har aldri helt skjønt dette med "den stygge andungen" jeg, for svaneunger er jo bare nydelige! Og så heldig du var som kom så nært da, det er ikke lett!

i stora drag sa...

Så härliga bilder, Leonora! :) Jag la faktiskt ut liknande själv idag *hi hi*
Senast vi såg våra kom vi nog också lite för nära, för då fick vi en varnande väsning.
De är majestätiska dessa fina svanar med sina söta ungar!
Kram Pia