Alle bilder er min copyright

tirsdag 5. juni 2012

Elle melle

En av disse utsiktene kan kanskje bli vår
i løpet av kort tid


eller kanskje ikke


for et par av de har valgt seg selv bort


resten vurderes nå nøye


og er vi heldige så sitter vi igjen med èn


og drømmen


om å kunne reise til havet
på ren impuls

  
vil kunne bli virkelighet


men i bakgrunnen lurer også tanken på
at det er her drømmen kan bli knust


Within short time
I will know
if one of these sceneries will be mine for future
or if my dream of summer place by the seaside will be crushed 

10 kommentarer:

Joop Zand sa...

Nice places Leonora....i like these shots.

i life 6 km from the seaside ( Noordzee )

warm greetings, Joop

Fotonita sa...

Nydelige bilder! Det er vakkert langs kysten av Norge! : ))

En god onsdag ønsker jeg deg!

Viola sa...

Hei Leonora, så spennende!! =) Og en herlig utsikt utover havet, en flott strand! Åååå jeg kjenner jeg kunne tenkt meg dette selv, sukk.. Jeg legger fingrene i kryss for dere og håper valget blir riktig! :)
Blir spennende å følge med.. :)

Ha en deilig dag med klem fra meg! :)

Viola sa...

Nydelige bilder! :)

Virginia Watson sa...

Ok, if you do get a place by the sea, I SWEAR I am buying plane tickets... :)

Anne sa...

Innimellom har man bare så lyst til å stikke, helt uten sikkerhetsnett og avsvar, bare leve!!! men... ja det er det men da... som alltid holder oss tilbake på så mange måter. Vakre bilder som viser tankene dine der du rusler med kamera. Skroller og skroller og ditt siste ble min absolutte favoritt her, selv om de alle er så fine, godvær og starten på sommeren, forventningen... joda! dette kan man like :-)

Anneklem.

Lotta sa...

Vilka härliga bilder du bjuder på man blir glad bara av att titta på dem!
ha en fin dag och välkommen att titta in hos mig!
Lotta

Jeanne sa...

Hele mooie opnames zou er zo naar toe willen .
Grt Jeanne

Fjällripan sa...

ÅÅÅ så vackert! Vilket underbart ställe, spännande att se om det blir ert...:)

Renate sa...

Så spennende da! :-) Havområdet kan by på mange flotte bilder, og av disse er bilde nr. 7 favoritten min. Dybden i det trekker blikket mitt videre og videre, og det liker jeg! :-)