Alle bilder er min copyright

torsdag 28. juni 2012

Busted

Den observante leser
skjønner nå
at de høyhelte røde
i innlegget før her
ja de var nok ikke mine


De tilhørte modellen Ida
som fotoklubben hadde med til den gamle mølla på Biri
og som vakkert og lekent 
stillte opp
til photoshoot
og helt ærlig -
Conversene var heller ikke mine :-)



More from model Ida at the old mill.
Observant readers recognise the red high healed from an other post - 
sorry they belong to Ida :-)
so did the Converses...

7 kommentarer:

Fotonita sa...

Du fikk jo mange bra bilder fra Mølla du! : )

Ønsker deg en ettermiddag i SOLA : )))

Joop Zand sa...

Er du heldig å ha en slik fin modell som Ida, du har av hennes vakre bilder kan gjøre ..... bilde 2 er super vakker Leonora.
kompliment til dere begge.

Vennlig hilsen, Joop

Ragnar Steinmoen sa...

Stilige portretter :)

Viola sa...

Flotte bilder Leonora! :) Jeg var sikker på at de røde skoa var dine jeg ;)

Ha en fin dag, klem på vei.. :)

Elizabeth sa...

Lovely photos with beautiful models and a most romantic setting.
Buster sends his love!

Anne sa...

Ååå så kjempearti det måtte ha vært, kreativ lek hvor en kan lære og dele med hverandre. Gutta i klubben min tenker bare fugl fugl fugl dem, det er nesten så en kan tørne av mindre.

Likte så hvordan du leker med naturlig lys her, og ditt aller aller første portrett syntes jeg var kjempelekkert :-)

Irene sa...

Kjempefine bilder ... må være utrolig spennende (og ikke minst lærerikt) å få jobbe med modell!

God helg!

Irene