Alle bilder er min copyright

onsdag 30. mai 2012

Lek i Larvik

Den herlige sommeren
som varte ca en uke
her nyter vi noen av dagene i Larvik
og jeg leker litt ekstra med kamera


I kamera finnes nemlig noen filtere
gøy å prøve
de fleste temmelig unyttige
under her HDR


litt lysnet med filter


og under her kalles filteret retro



Det er første gang jeg bruker disse
og
tror nok kanskje ikke jeg kommer til å henge meg mer opp i de
enn at retro kan være grei å huske at den finnes


First time
playing with filters in camera

6 kommentarer:

ZielonaMila sa...

Beautiful photographs, fantastic views. I am greeting

Viola sa...

Å du!! Dette var herlig bilde av deg og søte vofsen! :) Spennende effekt! Jeg likte også blomstene veldig godt!

Jeg måtte her og nå med en gang gå og sjekke om jeg har slike filter på mitt kamera, ikke som jeg visste, og jeg fant heller ingen nå :) Men jeg har et fotoredigeringsprogram, hvor jeg kan gjøre ting etter at de er lagt inn på pc'n.

Herlige bilder! Og takk for link! :) Den lignet nemlig på en jeg har, men det var noe annet.. :))

Klem fra meg! :)

Joop Zand sa...

It's a nice serie Leonora....lovely reflection too in that first shot.

Jeg ønsker deg en fin dag

Joop

Sissel sa...

Flotte bilder! Likte veldig godt speilingen på bilde nr 1

Ha en finfin dag!

Virginia Watson sa...

That first picture is really cool. And I'm so glad to see that Leon is out and about. I've been wondering about how he's doing.

Fjällripan sa...

Läckra effekter och fina bilder! Här har också sommarvärmen försvunnit och det känns riktigt kyligt...men den kommer väl tillbaka.