Alle bilder er min copyright

lørdag 14. april 2012

Søren og

Reinsvolldammen i dag
ingen svaner
men derimot to traner
dansende og tutende
skikkelig gøy å se
men selvfølgelig på så langt hold at mitt tele objektiv ikke klarte noe skarpt
crappy greier altså
jeg ønsker meg fast 300mm f2,8 med converter!

Dette var alt jeg kom hjem med som var brukanes i kamera idag


ja også dette da...
noen speilinger


Shoot
I was looking for swans
found two cranes
but they where too far away for my lens
I wish for 300mm f2,8 and converter...
So then I shot some reflections instead

4 kommentarer:

ITAF sa...

Kjenner den feelingen ja... Kjipt!
Men speilingen er lekker da :-)

Takk for hyggelige ord om godgutten min :-)

Fjällripan sa...

Visst är det häftigt att se när tranorna dansar och hoppar! Skulle vara häftigt att besöka Hornborgarsjön nån gång, där det brukar vara mååånga tusen av dem!! Här får man vara glad om man ser fyra stycken samtidigt...ha det så bra!

Karis fotoblogg sa...

Jepp, den følelsen der kjenner jeg igjen veldig godt. Hender stadig at man ønsker seg flere mm på objektivet.
Traner er noen spennende fugler, og det kunne vært gøy å få tatt bilder av dansen :)

Ha en fortsatt fin helg! :)

Viola sa...

Hei Leonora! :)

Etter noen dager pause er jeg nå på en bloggrunde.. jeg begynte på runden her en annen dag, men nei da.. jeg kom bare til en par stykker.. nå blir det noen flere.. :))

Det må da ha vært artig du og sett de tranene! Vakkert bilde, både av de og refleksjonen! :) Ja jeg kunne tenkt meg både ditt og datt, hehe.. Selv har jeg en linse på 70-300 mm, F4-5.6 (men de tallene bak F skjønner jeg ikke helt..)

I dag har vi hatt både overskyet, sol regn.. litt av hvert med andre ord.. :)

Ha en fin senkveld, klem fra meg til deg! :)