Alle bilder er min copyright

torsdag 22. mars 2012

Når sant skal sies

så må jeg innrømme at min verden har tatt en litt annen vending dette året
mye er blitt viktigere enn blogg og foto
og derfor går det fryktelig tregt for meg
både med posting av innlegg
og kommentering hos dere
Helsa er satt i fokus
det tygges grønnsaker
og det svettes i mengder
joggeskoene er oftere med enn kamera
og jeg må ennå en gang ty til arkivbilder
Her fra utstillingen av is-skulpturer
i Dokkadeltaet i vinter
detalj fra et tårn


My daily life has taken a radical change this year
and I go jogging instead of photo trips
so I must use another archive photo
a close up from the exhibition of ice sculptures I visited earlier this winter

7 kommentarer:

Fotonita sa...

Det er viktig å ta vare på helsa Leonora!

Nydelig bilde er det!

Reiser til Norge i morgen ; ) Vi snakkes etterhvert!
Klem til deg

Marias Teater sa...

Leonora - blogging skal være kos og ikke ork. Min kjære (Fotokaruselen) stenger av kommentarfeltet og koser seg med bare publisering. Jeg liker å titte og skrive - men kan jeg ikke så kan jeg ikke. Og selvsagt skal helsa gå først! Dette bilde er nydelig!

Joop Zand sa...

Good ice shot Leonora.

thanks for your lovely reaction.

Wish you a very nice day,

Bye, Joop

Fjällripan sa...

Häftig bild! Hoppas att du inte är sjuk...utan att du bara gör det för att må bättre rent allmänt. Jag skulle verkligen behöva ta på mej joggingskorna och tugga lite mer grönsaker jag också :)

ITAF sa...

Helsa først! God bedring, og stå på! :-)

Vakkert bilde!

Viola sa...

Ååååå så spennende Leonora, du har begynt på en ny gren i livet ditt.. Det skulle kanskje jeg ha trengt også.. Det er viktig å ta del i livet utafor blogging også.. jeg må bare innrømme jeg har blogget mye i det siste.. men vips.. hvem vet.. blir det mindre aktivitet fra min side også.. ihvertfall skjer det omtrent hver vår.. enn så lenge er jeg her.. :))
Grønnsaker er et *must* her i huset..

Nyt turene ute, selv uten kamera! :)

Godklem fra meg! :)

Viola sa...

Men-- en ting vil jeg få sagt-- og det er at jeg håper du ikke slutter å blogge, for godt! For DET ville vært et savn!! Ta deg en pause eller blogg mindre, men ikke slutt! :)