Alle bilder er min copyright

lørdag 31. mars 2012


God påske!

Happy Easter!

9 kommentarer:

Viola sa...

Herlig og skjønt bilde!! :) Og nå *ser* jeg virkelig det vakre og harmoniske med at motivet beveger seg inn i bildet! Kjempestilig!! =)

Ja nå er påska snart her, det ble kaldere, men skal absolutt ikke klage når jeg hører hvor mye det regner, og nå snør, på andre kanter av landet! Her titter sola fram bak flotte skyer.. I natt var det bare to plussgrader..

Ønsker deg en skikkelig koselig påske Leonora! :)
Påskeklemmer fra meg! :)

Joop Zand sa...

Very very nice photo...... i like this so much.

Leonora i wish you also a happy easter.

warm greetings, Joop

i stora drag sa...

Vackra tulpanbilder, Leonora!
Önskar dig en glad Påsk också nästa vecka!
Ha en finfin lördagskväll!
/Pia

ITAF sa...

Lekre bilder av flotte, påskegule tulipaner :-)

Riktig GOD PÅSKE til deg også!

Fjällripan sa...

Men såååå otroligt läckra bilder!! Riktigt fräscht! :)

HansKE sa...

Flotte påsketulipaner!
God påske til deg også!

Kristina sa...

Tack för en trevlig stund bland dina fina vårbilder!

Anne sa...

Tulipaner er vakkert det ja, når de er så friske at de er helt sprø og lager gode knaselyder når man tar på dem. Men jøsses har du funnet blåveis også, vitner om vår Leonora :-) Har noen bøåveistuer jeg besøker jeg også etterhvert, at de befiner seg under en av naboens bærbusker får bare så være, jeg legger meg der med rompa i været uansett, he he

God påske ønskes deg også!! ennå ikke helt fri her, men det blir det blir etterhvert :-)

Anneklem.

el-mundo-en-colores sa...

let's see if I remember some Norwegian.. Ha en God Påske! vakre (flotte? fine??) blomster!