Alle bilder er min copyright

onsdag 8. februar 2012

Rar men fin

Denne vinteren er merkelig
men jeg må innrømme at jeg kan trives med det nye
Vi har ennå ikke hatt ekstremkulde
og jeg regner med at siden vi er ut i februar så hopper vi over å kle oss som stappede pølser denne vinteren
her jeg bor
Solen skinner 
ja den varmer faktisk
det drypper fra taket
og innimellom raser det litt snø ned
påskestemning i begynnelsen av februar
deilig


This winter is strange where I live
no extremely cold days so far
today is warm sun
and the snow on rooftops are actually melting
I can get used to winters like this :-)

6 kommentarer:

Joop Zand sa...

Hier is het nu even iets minder koud Leonora, maar we blijven genieten van de mooie winterse tafarelen.

Lieve groetjes, joop

Fjällripan sa...

Det verkar som om ni har vår :)) Nog längtar man lite efter den nu...så mycket enklare att fota också utan att behöva förfrysa fingrarna :)

HansKE sa...

Ja, været varierer virkelig mye om dagen! Fra storm den ene dagen, via 25-30 minusgrader, og til sol og varmegrader noen få dager etter! Sikkert ikke enkelt å være værmann/-dame! :-)

Viola sa...

Det har ikke vært så ekstremt kaldt nei.. 15 minus på det meste, hvertfall da jeg sjekket.. Men det er en stund siden nå ja..
Det går mot lysere tider, sola kommer mer og mer frem, lengre og lengre på dagene, og det er godt å vite det! :) Så slipper vi de pøsekledde Teletubbisene, eller hva de het - hehe..

Klem på vei.. :)

Viola sa...

pølsekledde!! :))))

i stora drag sa...

Härlig bild, Leonora!
Har ni så mycket snö i år? Vi har inte så väldigt mycket.
Men igår snöade det en del och var mulet och trist.
Idag är det måndag, -12,7 grader i morse och solen skiner! Typiskt!
Kram Pia