Alle bilder er min copyright

tirsdag 14. februar 2012

Iskunst


På Dokkadeltaet
har 5 kunstnere
med Peder Istad i spissen
laget en utstilling av iskunst
Sannsynligvis et populært turmål for barnehager og småskolen
for stedet var preget av kakao og solbærtoddy
store flekker som ikke egnet seg så godt på bilder
Derfor - bilde av kun en skulptur.


Håndholdt
i blåtimen
hvor jeg hadde min fulle hyre med å skru iso høyere og høyere
for å få noe lys
i utsnittsbildene


Men bildene kledde støyen
syntes nå iallefall jeg
og ser ikke bort fra at det blir print ut av disse


Sculptures made of ice
work by 5 artists lead by Peder Istad
The place is from what I can see a popular place for kindergarden or so
filled with cocoa spots that don't look nice on photo
and because of that photo only of one sculpture
Noisy shots of details
but I like it
and think I will make prints to hang on my wall

7 kommentarer:

Viola sa...

Næææ, for noen fine isskulpturer de har laget da, og for noen nydelige bilder! Skikkelige fine blånyanser.. og jeg likte veldig godt bilde nr 2 med høy iso, skikkelig kunstnerisk!!

Ha en super dag, med valentinklem fra meg! :)

Joop Zand sa...

Good shots Leonora

I wish you a happy Valentine's day

warm greetings, Joop

Fjällripan sa...

Fanatstiskt snygga bilder! Så häftigt med iskonst, men tråkigt med alla kakaofläckar...det blir ju inte så vackert...Ha en trevlig alla hjärtans dag!

HansKE sa...

Så flott skulpturpark da! Men vi får håpe den blir borte etterhvert... :-)

i stora drag sa...

Här var det riktig iskonst!
Gillade färgerna som blev i mittbilden!

Tack för dina kommentarer!
Kram Pia

Anne sa...

Fy søren så rått!!! dette var skikkelig kunst da, og galleri neste sier nå jeg Leonora.


Tok kveldsmaten min på siden her jeg nå, alt for lenge siden jeg har vært innom. Tiden, min tid har gått til litt andre og viktigere ting enn blogging om dagen, men sånn er det, Noen ganger må bare tastaturet vike.

Fotonita sa...

Nydelige akvareller! Disse fortjener veggplass : )

Visste ikke at det fantes slike kunstverk i "nabolaget"... kom vel etter at jeg reiste...

Ønsker deg en fin dag!