Alle bilder er min copyright

tirsdag 28. februar 2012

Himmelsk



Vinterferievær


Vacation

11 kommentarer:

Joop Zand sa...

Fantastic picture Leonora,
this could be also a wonderful postcard.

Greetings, Joop

Fotonita sa...

Så nydelig Leonora!

Vi skal hjem til påske, det gleder jeg meg til! : )

Ønsker deg en fin dag!

Torunn sa...

Så nydelig! Utrolig vakkert med fjellet i bakgrunnen og en herlig blå himmel. Kos deg.

i stora drag sa...

Vilken vacker orörd vinternatur! Och fint foto av den!
Här hade barnen sportlov förra veckan.
Ha det gott, Leonora!
Kram Pia

Kari fra BirdByBird sa...

Å, nydelig. Vekker hjemlengsel i meg siden jeg opprinnelig kommer fra Nord-Østerdalen. Her på vestlandet er det grått og vått. Kos deg med vinterferie :)

Leiv Arne Åkset sa...

Flott vinterstemning!

Fjällripan sa...

Fantastiskt vacker vinterbild! En riktig idyll, jag längtar tills nästa vecka då vi drar till fjällen :)

HansKE sa...

Skikkelig heldig med ferieværet du ser jeg - og med terrenget! :-)

Sissel sa...

Utrolig vakkert bilde, snakk om postkortbilde!

ITAF sa...

Vakkert vinterlandskap! Fikk lyst på appelsiner og Kvikklunsj nå :-)

Viola sa...

Deilig og fløyelsmykt.. det var det som falt meg inn når jeg så dette! :)
Vakkert så vakkert! :)

Klem fra meg til deg! :)