Alle bilder er min copyright

tirsdag 7. februar 2012

Fra minus16

til minus 2
over natten
ja jeg må jo innrømme at det er godt :-)
I løpet av søndagens fotomaraton
var jeg inne på byens galleri og fikk varmet fingre og tær
nyåpnet utstilling av Bjørnulf Dyrud fikk jeg med på kjøpet
Flott kunstner, jeg har vært på kurs hos ham for noen år siden.


From -16C to -2C during night
ok, I admit, I like it :-)
During photo marathon Sunday I visited gallery downtown 
mainly to get some feeling in to my cold hands and feet's
but also to see the new exhibition of Bjørnulf Dyrud
a great artist
my teacher in a course some years ago

6 kommentarer:

Joop Zand sa...

Wow.....thats very nice and colorful Leonora..... i like this kind of paintings.

Her nå er den dagen netter -8C -15c egentlig er for kaldt for oss, men kanskje denne helgen et 200 km løp skøyting, som også kalles Elfstedentocht heter .... lengter veldig Nederland, den siste turen var i 1997.
Mange kjente gamle norske løperne har deltatt i tidligere, inkludert Fred Anton Maier, Johan Olaf Koss.

Vennlig hilsen, Joop

Fotokarusellen sa...

Kunstneren setter sikkert veldig pris på hvordan du presenterer dette bildet. Vakkert, Leonora.

Høres ut som dere har et fantastisk fotomiljø. Lykke til videre og håper på bedre tempraturer under neste maraton.

i stora drag sa...

Bra fotat, Leonora! :)
Bilden hade blivit platt om man tagit den rakt framifrån.

Så varmt och skönt med bara -2 grader! *hi hi*
Vi hade -14 i morse och har -7 nu. Men du kan du tänka dig, solen värmde idag! Om man stod där det inte blåste, så gjorde den faktiskt det!
Tack för din kommentar hos mig! Får kanske testa ditt tips med ulliga vantar! :)
Kram Pia

Fjällripan sa...

Vilken vacker målning och fotad i en riktigt fin vinkel! Jag brukar också måla, men det går i perioder... Vi fick lite varmare igårkväll, men idag var det 15 minus igen.

Viola sa...

Veldig vakkert kunstverk dette! :)
Javisst, det er litt av en overgang over natta det.. Her var det 15 minus en natt på det kaldeste.. Har kjøpt et ny inne-ute termometer, det gamle var defekt (brutt ledning, for kjapp til å lukke vinduet en gang, hehe), og jeg har virkelig savnet det.. nå kan jeg se etter hvor kaldt det er.. igjen! I dag har det vært bare minus 3,5 her.. Og det gjorde godt med en skikkelig gåtur i dag!

Klemmer fra meg! :)

Virginia sa...

That sounds seriously cold.

Love your picture of the painting. :)