Alle bilder er min copyright

mandag 30. januar 2012

Januar


Røykestopp
sjokoladestopp
økt trening
joda, her tar vi alt på en gang
Nå er måneden snart over, og jammen har jeg fått det til
To uker i dag uten en eneste sigarett
siste sjokoladebit ble spist første nyttårsdag
og kroppen verker både her og der av uvante mengder bevegelse.
Stolt som en hane er jeg.
Og midt oppe i det hele slo sorgen pusten ut av oss
jeg mistet et kjært tantebarn 
et rart følelsesspekter
Tusen takk for alle trøstende  ord fra dere
på et innlegg som nok ble mer kryptisk enn det var tiltenkt.



January so far:
stopped smoking
stopped eating chocolate
started training
yay I am proud.
Yet I am so sad
a strange mix of feelings these days
Thank you so much for comforting words on my last post!

10 kommentarer:

Joop Zand sa...

Hej Leonora

You can really be proud on yourself,
......but no more choclate, than you must be very very strong.

Greetings, Joop

Fjällripan sa...

Men sååå duktig du är!! :) Jättefin bild också, ljuvliga färger! Så ledsamt med sorgen, livet känns orättvist ibland...hälsningar susanne <3

Torunn sa...

Så nydelig og vakkert dette bilde og teksten var :) Så flink du har vært, stå på videre!! Må være veldig tøft å oppleve en slik situasjon...sorg må en bruke tid på og jobbe seg igjennom. Man blir vel aldri ferdig med den, men kanskje litt lettere med tiden. Stor klem til deg.

Fotonita sa...

Så nydelige bilde, å for noen farger! ; )

Trist å høre at du har mistet en nær... Ta vare på deg selv Leonora!

Da ble det kke noe "treff" å Bergstoppen denne gang... men jeg kommer tilbake til sommeren : )

Lasse sa...

Väldigt vacker bild....och grattis till alla uppnådda mål !

Hjertebank sa...

Så flink du er! Det skal viljestyrke til å gjennomføre alt på en gang.
Og midt i det optimistiske skjer det triste ting. Men sånn er jo livet, dessverre.
Ønsker deg gode dager videre, tross sorgen som du må igjennom.

Nydeig bilde. Fargene var fantastisk flotte.

i stora drag sa...

Men du milde tid! Du tar då i ordentligt! :)
Klarar du allt detta på en gång, så är du superduktig, Leonora!
Jag har inte skrivit på min blogg att:
jag slutade röka i november! Snart är det 3 månader och inte ett endaste bloss!
Knappt jag tror det själv! Men choklad det måste jag ha ibland.
Hoppas, hoppas du klarar att stå emot frestelserna!
Kram Pia :)

Viola sa...

Kjære Leonora, dette er veldig veldig trist.. Jeg kan nesten ikke sett meg inn i hvordan dette kan føles.. men noe så usigelig trist.. Føler med deg vennen..

Jeg forsto alvoret først da jeg var tilbake en dag her og tittet igjen.. Da leste jeg først det som sto på engelsk.. Det var faktisk så trist, at jeg valgte i ta deg med i mitt siste blogginnlegg, mine tanker gikk der til deg.. Og fremdeles får du mine varme tanker..

Varme klem fra meg :)

Viola sa...

Jeg visste ikke at du hadde sluttet å røyke.. Du er kjempeflink Leonora!! :) Og det er nok ikke lett nå oppe i alt det triste.. Lykke til videre! Selv tar jeg en bloggpause.. liten eler lengre, sikkert ikke så lang.. :))

Klem fra meg!

Virginia sa...

January was a rough month in my household too.

Congratulations on the stopping smoking! Awesome first step.

I can't quit the chocolate.

And I've started training (or attempting to) as well.