Alle bilder er min copyright

lørdag 31. desember 2011

Godt Nytt år!




Happy New Year!

13 kommentarer:

Lasse sa...

Till dig med - ett riktigt Gott Nytt 2012 !

i stora drag sa...

Ett Gott Nytt År till dig med, Leonora!

Hoppas ni inte drabbades av stormen alltför mycket. Visst är det kusligt att lyssna när det blåser! Vi i Skåne har ju haft några stycken på besök de senaste åren, värst var ju Gudrun!

Vacker tulpanbild!
Kram Pia

Joop Zand sa...

Leonora i wish you a very nice and happy new year..... and of course lots of nice photomoments.

warm greetings from Holland, Joop

Rune (Bildebloggen) sa...

Riktig godt nytt år til deg også :)

Aina sa...

Ønsker deg et riktig Godt Nytt år!

Viola sa...

Rødt og vakkert, som kjærligheten selv! :)

Takk for alle dine fine kommentarer gjennom dette året, jeg ønsker deg mange spennende bloggdager gjennom det neste år! :)

Jeg ønsker deg et riktig godt nyttår vennen! :) Med nyttårsklem fra meg! :)

Virginia sa...

Happy New Year!

Virginia sa...

Oh, buns also refer to bread, not just to butts. :)

Hjertebank sa...

Takk for hyggelige kommentarar i året som gikk.
Ønsker deg et godt nyttår ved Mjøsa!
Blir så nostalgisk når jeg ser på Mjøsbildene dine. Bildet under har en helt spesiell stemning, slik jeg husker det fra utallige turer langs stranda om vinteren.

fotonita sa...

Et Godt Nyttår ønsker jeg deg! : )

Torunn sa...

Nydelig tulipan bilde. Godt nytt år til deg også.

Arnhild sa...

Takk for alle dine hyggelige ord i løpet av året som er gått!

Ønsker deg et knakende godt nytt år!

Flott bilde også :)

Fjällripan sa...

Så läcker bild! Önskar dej ett gott nytt år också :)