Alle bilder er min copyright

torsdag 3. november 2011

Inspirert av en sang

I konkurransen hos Øyeblikk.net denne gangen
er tema å hente inspirasjon til et foto, i tolkningen av en sang.




Slikt er superspennende syntes jeg
og med låten "Parallelograms" av Linda Perhacs klingende i bakhodet 
har jeg og kamera vært ute på en fotorunde.
En nydelig låt som øyeblikkelig gir meg følelse av glede, energi, lys og natur
mens tittelen skaper flashback til innestengte og slitsomme skoletimer med geometri,

og slik ble resultatet av min tolkning:



With inspiration from the song
"Parallelograms" by Linda Perhacs
I shot this photo

13 kommentarer:

Karin Pedersen Photography sa...

Nydelig bilde :) Lykke til i konkurransen :)

øyeblikk.net sa...

For et flott bilde! Spennende tolkning.

Tusen takk for at du er med og deltar!
Hilsen fra Øyeblikkjentene

Sissel sa...

Kjempefint bilde!

Artig å se de ulike tolkningene!

Lykke til med konkurransen!!

dagdrømmeren sa...

Nydelig bilde!
Klem Tonje

Helene sa...

Kreativt og flott bilde med tøfft filter!
Lykke til i konkurransen:o)

Heleneklem

Leonora sa...

Tusen takk for mange koselige kommentarer! Helene - jeg har ikke brukt filter :-)

MissMette sa...

Hei :)
Kom over bloggen din her, og la meg til
som følger. Flott bidrag i Øyeblikks
konkurranse og mange flotte bilder og
innlegg her på bloggen din ღ Ha en fin
fredag og helg. Klem fra Mette

i stora drag sa...

Hej Leonora!
När jag läste rubriken till din blogg hos mig, trodde jag först att du var inspirerad av en säng! Det är ju en sån som vi svenskar sover i på natten. Er sang kallar vi för sång! *hi hi* Våra små prickar över bokstäverna hit och dit har stor betydelse ibland! :)

Din tolkning blev ju väldigt geometrisk! Och tankfullt vacker på något sätt.
Tack för din kommentar hos mig! :)
Ha en fin helg! Hoppas vi får lite sol nu!
Kram Pia

Bente sa...

Veldig flott tolkning av sangen, med gitter og stemning i flott forening.
Ha en fin helg:)

GNIST sa...

Min første tanke når jeg hørte sangen var også sol og natur, lys og harmoni. Synes du har tolket oppgaven veldig bra!!

cam sa...

Likte bilde ditt kjempegodt! For et nyydelig lys:)
Lykke til i konkurransen!

Britt Kristin sa...

Nydelikt bilde...Lykke til med konkurransen!

Tine Berge sa...

Flott bilde, behaglige farger :)