Alle bilder er min copyright

onsdag 9. november 2011

Dårlig sikt

Vi er ikke vant til slikt her jeg bor.
Når november starter pleier det å ligge et greit tynt hvitt lag av snø på bakken
 luften er klar og småkald
og gradestokken viser såvidt over på minussiden.
Det syntes jeg er helt greit
kveldene blir lysere på den måten
og frosten får satt seg i bakken.
Men her har vi ennå ikke sett snurten av snø
tåka henger lavt
og varmegradene gjør at blomstene tror det er vår igjen.
Nei, takke meg til det gode gamle vanlige :-)


Usually
when we reaches November
snow is on the ground
degrees is below zeroC
and I think that is ok.
This year it's all fog and warm and I don't like it.
I want the winter to start same as always :-)

6 kommentarer:

Joop Zand sa...

Photo is oké Leonora, but i prefér some higher temps.

Greetings, Joop

Lasse sa...

Ja ur led är tiden...var det en skald som skrev...och det verkar sannerligen så. Milt väder och ingen snö..Effektfullt foto !

Torunn sa...

Her var det tykk tåke ja :o) Stilig bilde.

Fjällripan sa...

Oj vilken dimma, snygg bild! Här har vi också varmt och inget är som det ska...väntar på snön jag med så allt blir som vanligt och lite ljusare. Jag måste även passa på att tacka dej för alla fina kommentarer hos mej, de gläder så mycket :)

Arnhild sa...

Stilig!!

Viola sa...

Hva sa du at du sa sa du? he he

Ja dette var dårlig sikt, men et veldig spennende bilde! :) Her hos meg var det 1 pluss i kveld da jeg var ute og gikk en måneskinnstur.. :)

Klem til deg! :)