Alle bilder er min copyright

onsdag 5. oktober 2011

En arkivmorell

Jeg er ikke flink til å arkivere brukte bilder
og å slette alt som ikke er brukbart
Det er en utrolig kjedelig jobb
og hver gang jeg starter finner jeg glemte bilder
som kunne vært blogget
og så er liksom jobben jeg startet på fort glemt
Denne morellen er nok spist for lenge siden
av de som eide den


I am not good at the archive and delete job
regarding my photos
so boring
as soon as I start I find photos to blog
and then I forget to continue the job
Archive photo of a cherry
probably eaten long time ago by owners

8 kommentarer:

Kari fra "Fredløs" sa...

Å, utrolig lekkert bilde. Jeg driver stadig vekk med fotografering og dine råd i bakhodet. kan ikke helt si at jeg har fått dreisen på det ennå, men gir ikke opp. Dt er et tålmodighetsarbeid å få til fine bilder (men veldig gøy da)
En god dag til deg. Klem

Joop Zand sa...

very nice Leonora.... i like this.

greetings, Joop

i stora drag sa...

Hade man inte sett grenen den hängde på, skulle man kunnat tro att du redan börjat plocka fram julgranskulorna! :)

Svar: Jag har aldrig sått rudbeckior från frön, så jag vet inte om det fungerar? Jag har köpt färdiga plantor.
/Pia

Fjällripan sa...

Jättefin bild av körsbäret. Jag har gått igenom alla mina bilder och raderat många av dem. Svårt att avgöra vilka man ska spara tycker jag, men jag hade så många som inte betydde något för mej, nu när jag tittade på dem i efterhand...Men det är sant det tar mycket tid... :)

i stora drag sa...

Hej igen Leonora! :)
Men oj så fel jag hade!
Visst kan man så från frö.
Du kan t ex kolla på denna länken:
http://www.frokungen.se/index.php/froer/fro-blommor/rudbeckia.html
Och nu vill jag ha.... :) så många fina färger det finns!
Kram Pia

Lasse sa...

Läcker bild !

Viola sa...

Spesielt og spennende! :) Det er mange mange bilder som ligger og vil frem og blogges, jeg sier at "det skal bli, det skal bli", men Når?? Kommer stadig nye til, og de gamle blir glemt.. eller gjemt, rettere..

Klem! :)

Virginia sa...

I love your archive photos! This one is pretty awesome. Looks like a cherry growing in the middle of winter.