Alle bilder er min copyright

tirsdag 4. oktober 2011

Alle gode ting er tre

Jeg syntes blogging er gøy
jeg elsker å få kommentarer
og jeg liker å legge igjen kommentarer hos andre bloggere
For en stund siden fikk jeg problemer
som jeg løste
ved at jeg fortsatte å blogge i Explorer
og begynte å kommentere i Firefox
Det har vært tidkrevende og irriterende
men det har vært det jeg har måttet gjøre
for å få min bloggverden til å gå rundt.
Nå virker det imidlertid ikke lenger...
Jeg er satt på sidelinjen
utenfor rampelyset
jeg har igjen store problemer med å lage innlegg
og jeg har igjen store problemer med å kommentere


Google Chrome
ny nettleser blir tatt i bruk
og vips
er alle mine problemer løst.
Jeg blogger og kommenterer
lett som bare det
og jeg må vel si at den er kjapp og enkel i bruk til annet også.
Forhåpentligvis er dette en løsning som varer i evigheter.

Changed to Google Chrome
all my problems with posting and commenting
are now solved
It is a fast and well working solution in every way
and I hope this will last for ever

8 kommentarer:

Torunn sa...

Tror jeg skal prøve det jeg også, har problemer med å kommentere noen steder innimellom. Kjedelig.

Fjällripan sa...

Jag har också laddat hem google crome, men inte börjat använda det ännu... :)

Jo, collagen gör jag i picasa tre, det programmet är ju gratis och lätt att använda är det också Prova! :)

i stora drag sa...

Först måste jag säga: Vilken gullig bild! :) Och sånt härligt ljus på nallen/kaninen! (?)

Skönt att det löst sig för dig med Chrome!
Jag använder Firefox och har gjort länge och jag tycker faktiskt det är bra. Har inte haft några problem med att kommentera någonstans!
Kram Pia

Hjertebank sa...

Bloggproblemer eller ei - jeg likte iallefall bildet ditt veldig godt. Alt det mørke omkring, og lys og spesielle farger på bamsen. Flott.

Grethe 'gyldenlakk' sa...

Enig - er kjempefornøyd med Google Chrome.

Viola sa...

Hm.. er nok flere som har problemer.. Jeg hadde også ett eller annet tull, en link til en blogg, men jeg fjernet den.. og da ble det bra igjen. Samtidig at jeg har tatt i bruk samme nettlsr som du :)

Klemmer! :)

Viola sa...

Ups.. der forsvant kommentaren min ut i luften. jaja.. prøver på nytt:

Jeg hadde innimellom veldig treg nett, spesielt på bloggen.. fant ut at det var en link til en annen blogg, den fjernet jeg.. og da ble det bra. Samtidig har jeg tatt i bruk samme leser som deg :) Og er veldig fornøyd!

Ååååå det bildet der var bare såååå søtt! :)

Klem! :)

Viola sa...

Såpass ja.. hehe.. det komm inn likevel :)