Alle bilder er min copyright

mandag 19. september 2011

Mandagstema - Høst


Høst
er for meg vakre farger
og en fantastisk fotoperiode
At regnet høljer ned
og at høststormene herjer
det glemmer jeg blandt alt det vakre
Og at vinteren følger like bak
ja det gidder jeg ikke å tenke på
Herlige høst!


Fotoutfordring hos Helene 

Fall is here
rain and storm
cold
needed ice-scraper on the carwindows last morning,
but I am willing to forget all this
because of all the beautiful colors.
I love fall!

21 kommentarer:

Karis fotoblogg sa...

Lekkert høstbilde med nydelige farger. Helt enig med deg i at høsten er en herlig fototid :)

i stora drag sa...

Tjusigt foto, säger jag med, med härliga färger! :)
Men jag är ändå inte så förtjust i hösten, är en vårmänniska!
Kram Pia

Monica Sætran sa...

Flott høstbilde! Om fargene kommer er høsten ei perfekt tid. Her i sør har det regna og blåst sånn at om det kommer flotte farger i år er uvisst. Så artig med tema :o) Liker bloggen din.

4U2! sa...

Gillar bilden!

Mormor sa...

Det er så sant som du skrev. Vi nyter fargene og skyver vinteren laangt bak i tankene.
Takk skal du ha.
Ha en vakker mandag

Virginia sa...

Wow, ice already! We still have our windows open here. :)

Millemilla sa...

For en flott farge da gitt! Herlig! Håper du får en fin fotohøst!

Lena o Tommy sa...

Vilka vackert röda blad!

Torunn sa...

Nydelig! Fargen er helt skjønn.
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Ha en fin dag.

Inge sa...

Dejligt høst/efterårs billede, jeg kan så godt lide de varme og smukke efterårs farver.. :-)

SoF sa...

Vacker höstbild och passande text till, om dina tankar om hösten.

Fint!

Ha det gott!

Aina sa...

Flott bilde! Vi får nyte den vakre høsten mens vi kan!

Pysselfarmor sa...

röd och spröd - fin bild för hösten

SigridfraEnget sa...

Nydelig! Jeg elsker disse fargene!!!

Helene sa...

Nydelig! Rødt er den fineste høstfargen!

Hjertebank sa...

Nydelig.
Flott rødfarge.

Ingrid Andrea sa...

Nydelig med det røde mot det grønne...lønnetrær er spesielt vakre i sin høstdrakt:) Ja høsten er herlig tid for oss som liker knipse bilder;) og jeg gleder meg som et barn for jeg venter nemmelig på nytt kamera i disse dager :0)

Ha en strålende dag, klem

Melusine sa...

Det er jo fantastisk flott når høsten viser seg i all sin fargeprakt,
det kan jeg like godt :)

HansKE sa...

Flotte høstfarger! Ja, høsten er en fin og fargerik fototid!

Viola sa...

Knallfint bilde Leonora!! =) Spreke røde høstfarger! Har ikke sett så mange av dem her ennå.. Regnet og kulden og vinden som kom inn.. kanskje derfor..
Jeg er begynt å bli fortrolig (les *glad*) jeg også nå, i høsten! Det har jeg alltid vært.. men i år kom den litt for fort for min del, og jeg savnet sommeren.. Men nå- er det glemt.. Frisk luft og friske farger! Herlig å gå turer da!

Klem fra meg! :)

Virginia sa...

For the record, I still can't get over the ice scraper thing.