Alle bilder er min copyright

tirsdag 27. september 2011

Konsert

Lørdag kveld på Gjøvik marken
Thom Hell
med band på scenen


og jeg er klar med kamera :-)


Publikum var vel ikke fulltallig kan man si
sikkert ikke så gøy for de som spiller
med fint for meg som kunne stå helt opptil scenen og knipse i vei


Det ble mye røyk og lys
og jeg har iallefall lært at man må se godt etter utbrente flekker
de gjør seg ikke særlig bra i bilde


Morsom erfaring dette
og for meg viser det igjen at man trenger ikke utstyr som de store
for å ha det gøy med kamera


Er det dette som kalles bilderas mon tro
jeg ble aldri enig med meg selv om hvilke bilder jeg skulle poste
så tok jeg med endel


Tusen takk til Thom Hell
med band
for en flott konsert!


Norwegian sing- and songwriter Thom Hell
at fair downtown on Saturday evening
Great concert
and fun to shoot!

5 kommentarer:

Lasse sa...

Finfina bilder. Vackert med ljuset o röken.
Du har rätt - Northug är värre för oss svenskar ;)

i stora drag sa...

Fina konsertbilder du tog! Det blir läckra effekter med ljus och rök! Artisten känner jag tyvärr inte till! :)

Jag fotade under en John Fogerty-konsert i Helsingborg i fjol och jag tyckte också det var jätteskoj! Trots att jag stod sämre till än vad du gjorde! Jag hade nämligen många "tvåmeterskillar" framför mig! *hi hi*
Ha en fin dag, Leonora!
Kram Pia

Fjällripan sa...

Jättefina bilder från konserten, härligt med färgerna och röken. Det gjorde du bra!

Trevlig kväll!

HansKE sa...

Flotte konsertbilder, fin stemning, fine farger! Bra!

Marias Teater sa...

Det ble fine konsertbilder på deg, Leonora. Håper på at kvelden var også flott!