Alle bilder er min copyright

torsdag 29. september 2011

Høst i sorthvitt

Høsten er flott med vakre farger
men jammen er den fin i sorthvitt også


Bildet er tatt med et 55-300 mm zoom-objektiv
brennvidde 55mm
blender f 5,6 og lukkertid 1/60 pga lyset - ISO 200
Dette er sikkert ikke veldig interessant for noen av dere
bortsett fra en som har spurt om litt fototips :-)

Jeg har for tiden problemer med å kommentere i noen blogger
så til dere som til vanlig pleier å få en kommentar
men ikke får det i disse dager
jeg er tilbake så fort Blogspot har ordnet problemet!

Fall is so beautiful in color
but it is not so bad in b&w either
I have problems these days to comment in some blogs
I will be back as soon as Blogspot has sorted out whats wrong
V - You are one of them, but I can say I agree with your choise,
coffee doe's not help in every case :-)

10 kommentarer:

Kari sa...

hei igjen.
Tusen takk for svar på mine spørsmål. Kanskje jeg må ønske meg makrolinse til jul. Har forsøkt som du forslår å plassere objektet i fokus litt langt framme, men har ikke helt fått det til. Øverlse gjør vel mester. Når det gjelder problemer med å få lagt igjen kommentar, har jeg tidligere hørt folk klage over at Explorer er litt håpløst i forhold til blogger. Vet ikke helt hvorfor

Uansett. Du tar nydelige bilder og jeg kommer sikkert til å mase igjen om tips ;)

HansKE sa...

Høsten er jo fargenes tid, så å fotografere i svart/hvitt var en for meg ny tanke! Men dette bildet viser jo at svart/hvitt kan brukes til alle årstider! Fint!

Torunn sa...

Flott bilde i sort/hvit.

Bengts fotoblogg sa...

Jättebra bild, det är alltid fint med svartvitt.

Hjertebank sa...

Veldig spennede med svart/hvitt. Nydelig bilde.

VALKYRIEN sa...

Veldig stilig, både i komp og valg av sort/hvitt! Det ble et veldig rolig og behagelig bilde av det!

Vallerskogen sa...

Nydelige bilder. Glad jeg oppdaget deg. Helt fersk i dette og ivrig etter fototips! Følger deg gjerne videre:-)

i stora drag sa...

Ljungen blev nästan lite självlysande på din bild, Leonora! Fint!
Fast annars är jag inte så förtjust i svartvitt, det påminner för mycket om när jag var barn och det inte fanns färg-tv, färgfoto osv. Sååå tråkigt! Jag älskar färg! *hi hi*
Kram Pia

Viola sa...

Vakkert bilde, blomsten på den kom så fint frem, man ser at det er i fokus, nå som det er høst! :) Du verden her var det mange bilder, har bladd og lest meg nedover nå.. Det er godt dere fikk litt varme og sol, det har vel ikke vært den beste sommeren der heller? Her har det regnet masse de siste dagene, det har skyllet ned fra himmelen! Men i går var det godt da sola kom, det setter en pris på! :)

Klemmer fra meg! :)

Fjällripan sa...

Så vackert i svart vitt! Hösten är verkligen en härlig tid.

(Tack för fototipsen :)