Alle bilder er min copyright

onsdag 7. september 2011

Et sted på veien

har jeg mistet meg selv
bilder som blir litt annerledes
som jeg liker selv
men som jeg tror ingen andre vil like
blir aldri postet i bloggen.
Jeg vil gjerne vise min andre fotoside
og det kommer jeg til å gjøre i en ny blogg
et bilde om dagen er meningen
uten tekst
og uten mulighet for kommentarer
velkommen inn til min andre verden



Somewhere along the photoroad
I lost myself
Photos that became a bit different
those I liked myself
but never thought other would do
were never posted in my blog.
I will however like to show them 
and I will do so in a new blog
one photo each day
no text
and no possibility for comments
welcome to my second photoside

10 kommentarer:

Joop Zand sa...

Nice work Leonora,
i promis to look at your new blog.

Greetings, joop

Fjällripan sa...

Precis så känner jag med! Jag har ju som bestämt att mitt tema för bloggen ska vara natur och jakt och så...det gör att så många bilder bara blir liggandes, för de passar inte in.
Kanske jag gör som du...:)

i stora drag sa...

Det här spåret ledde mig till en ordlös blogg och jag sa inte ett ord heller, men NU skriver jag här, Leonora! :)
Ska bli intressant att se vad du visar där.

För mig räcker en blogg både länge och väl och jag blandar oftast mina foton.
Mina bilder = sånt jag gillar eller inte gillar!
Kram Pia

Lasse sa...

Härlig bild. Jag lovar...jag skall kika in på din andra blogg också !

Ingrid Andrea sa...

Åh så spennende følge med hva som dukker opp der:)

Brødet uten elting...ja er helt genialt;) for jeg er nemmelig ikke så glad i den eltingen. Så denne oppskriften passer mine bakerferdigheter utmerket!Det enkleste er ofte det beste vet du;)

VALKYRIEN sa...

Vi har vel alle et lass med slike bilder liggende. En god ide med en slik blogg da! Skal titte innom jeg. Forresten var jo dette bilde stilig da!

Gunnar sa...

E kommer til å følge med.

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Oj... dette kjenner jeg meg igjen i, men har ikke vært nok bevisst på... Dette var en tankevekker jeg definitivt skal gjøre noe med :) Takk for oppvåkningen! Jeg skal følge med på din nye blogg, dette kjenner jeg interesserer meg mer enn det som er standard! Tvi tvi :)

Klem Beate

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Hei igjen :) Jeg måtte en lynsnar visitt inn på din nye blog, ser at man ikke kan kommentere, derfor er jeg tilbake her. Du; dette likte jeg :) Gleder meg til å se mer :)

Fin søndag!

Beate

Virginia sa...

But what's the link to your new blog?