Alle bilder er min copyright

onsdag 21. september 2011

Et sikkert høsttegn

er når ballongene popper opp over Gjøvik sentrum
da er det nemlig Gjøvik marken


Hele Gjøvik gård er full av
tivoli
markedsboder
ponniridning
hundeshow
masse kos
og selvfølgelig masse underholdning






Selv har jeg tenkt meg en tur på lørdagskvelden
da er det konsert med Tom Hell
og så skal jeg selvfølgelig få med meg noen
markensgamper
- knallgode kaker



Balloons popping up all over Gjøvik
is a sure sign of fall
this year as every year
end September brings fair to town
Lots of fun and entertainment
I will visit on Saturday evening
the best consert - with Norwegian singer Tom Hell

9 kommentarer:

Torunn sa...

Artige bilder. Det første var kult. Kontrastfult :)) Ha en fin dag.

Fotokarusellen sa...

Et herlig innlegg, Leonora. Flotte bilder. Det første er min favoritt.

En fin ettermiddag til deg og Gjøvik.

i stora drag sa...

Som jag undrade vad det kunde vara, när jag såg din lilla bild i min blogglista! *hi hi*
Skojigt att det händer något sådant hos dig! Fina bilder du fått därifrån också!
Ha det så trevligt och tack för din kommentar idag!
/Pia

i stora drag sa...

Nu glömde jag fråga!
Har du ingen bild på din kinasöte?
Blev ju lite nyfiken!
/Pia

VALKYRIEN sa...

Har vært på noen martnaer her og der, men ikke i Gjøvik - selvom jeg har bekjent der. Første bilde er kjempestilig!

Monica Sætran sa...

Så koselig start på høsten da :-) Likte også første bilde som resten her, men min favoritt er pariserhjulet. Det er fine linjer samtidig som vognene setter en lett farge på. Flotte bilder!

Viola sa...

Høres koselig ut! Freshe farger på bildene dine! Ser med spenning på den karusellen jeg.. husker da jeg kjørte karuseller selv, jeg syntes det var sååå gøy, jo høyere og fortere- jo bedre - he he

Håper du hadde en flott helg! Det hadde jeg også, om litt i andre omgivelser *smiler*

Klem til deg! :)

Virginia sa...

I love all the colors! The red balloon is particularly fabulous.

Kari sa...

Herlige bilder. Det første var jo rene kunstverket :)