Alle bilder er min copyright

mandag 15. august 2011

Mandagstema - Primitivt

På biltur i sør og vest av Norge i sommer
har jeg sett det meste av flotte båter og bobiler
og jeg syntes det er deilig at ikke alle trekker kredittkortet til uante grenser
kun for å reise på ferie.
Som denne jenten
fra det store utland
i gammel bil
med hjemmesnekret skiboks
Glavamatter til isolasjon
og vifte på taket som indikerte utlufting.
Herlig primitivt
og helt sikkert en herlig opplevelsesferie.


Ny vert for Mandagstema fra i dag, tusen takk til Alt som er Vakkert som overtar.
Og tusen takk til Petunia som har gjort en fantastisk jobb for oss bloggere med Mandagstema så lenge.

Theme primitive


14 kommentarer:

Fotokarusellen sa...

Herlig observert og fotografert, Leonora.

Malys krok sa...

Primitivt, men sikkert flott og deilig å feriere slik! -Margit-

Joop Zand sa...

Good photo Leonora....
they have not to much comfort ?

i stora drag sa...

Det var en kreativ lösning på takbox!
Undrar om den gått igenom någon bilbesiktning? :)

Påminner mig också om vår folkavagnsbuss vi hade i några år - på sommaren - för värmen ville aldrig fungera i den! :)
Fint fångat!
Kram Pia

PS. Vi matar inte heller fåglarna på sommaren. Antagligen kom de för att dricka och svalka sig förra veckan, när vi fick några varma dagar.

Marias Teater sa...

For meg er denne egentlig høyteknisk, Leonora. Men jeg tar poenget ditt.

4U2! sa...

Fin, perfekt bild!

Helene sa...

Supert bilde! Flott bidrag!
Hyggelig at du deltar i Mandagstema hos meg:o)
Heleneklem

Fjällripan sa...

Härligt primitivt! :) Bra bild!
o tack för tipset ang konverter, jag ska kolla det :)

Sigrid sa...

Det som ofte forundrer meg; er at de som kjører rundt i lignende biler faktisk kommer både fram og tilbake uten uhell og at alt fungerer hele veien.

Kerstin sa...

Perfekt bild till temat. Riktigt primitivt.

Virginia sa...

What a great car! Love that you thought of this for the Primitive theme. Because it totally is, and isn't, all at the same time.

Inge sa...

Hvor er det fint.. :-)

Viola sa...

Enig med du! :) Og dette var jo en flott bobil, om enn litt spesiell. Jeg liker jo alt det spesielle, så jeg falt jo veldig for denne da :)) Skulle ønske flere av oss kunne ty til det enkle og ikke alt det dyre og flotte og moderne..

Klem fra meg! :)

Irene sa...

Herlig! Nå angrer jeg på at jeg ikke benyttet anledningen til å ta bilder av en "hønngammel" bobil jeg så tidligere i sommer ... det var også litt av et syn! Sjekk den takboksen ... er nok ingen som har maken til den, hehe

Ha en fin onsdag!

Irene