Alle bilder er min copyright

onsdag 31. august 2011

I min hage

Ja jeg vet,
med den overskriften forventer dere at blomstene bugner i bedene
men her er det søte små sopp i gressplenen


en snegle
som var så treg at jeg ikke hadde tålmodighet til å vente på et blinkskudd


jøss da, flere sopp


og det eneste som blomstrer er rester av prestekrager
og noe fotogene rødkløver


In my garden
no beautiful flower beds
only fungus in my lawn
a snail so slow that I had no patience to wait for a supershot
and some red clover willing to pose

11 kommentarer:

i stora drag sa...

*hi hi* Leonora! Det roliga var att jag inte ens kunde se i min blogglista att du uppdaterat (för den är lite seg ibland!)

Gör inget att du inte har så många blommor i din trädgård, du fick ju jättefina bilder ändå! Klövern gillade jag mycket, ser ut som blomman ligger i någon sorts båt!
Ha en fin dag!
/Pia

Gunnar sa...

E syns du har det fint i haven e. Og e likte spesielt det første bildet.

Joop Zand sa...

Thats wonderful Leonora..... very well done again.

warm greetings, Joop

Arnhild sa...

Hei Leonora! Du er flink til å bruke macroen din. Flotte bilder, og kløveren ble min favoritt :)

Bruker ikke så mye tid foran dataen på sommeren, men titter da innom i ny og ne...Og nå er det snart rypejakt ja :)

Ha en fin dag:)))

Fjällripan sa...

Jättefina bilder, gillar den lilla gulliga svampen. Här finns inte mänga blommor kvar heller, det blev höst så plötsligt. Vad betyder blinkskudd? jag har hört det förut, men hittar ingen översättning...:)

Renate sa...

Jeg liker bilde nr. 1 og 4 best. Det var så flotte og sterke farger i det første, og kløveren er bare en yndig liten sak, som du har foreviget på en fin måte. :-)

Bekka sa...

Vakre hagebilder - det øverste soppbildet likte jeg spesielt godt :)
Ønsker deg en fin onsdag!
Klem

Hilda R.B sa...

Det første var kanonbilde. Godt jobbet med den lille soppen.

HansKE sa...

Det var en srtig liten sopphatt! Og en flott rødkløver!
Snegler kan jeg styre min begeistring for, men interessante fotomotiver de også. :-)

Viola sa...

Man kan egentlig ikke få skjønnere blomster enn de som vokser vilt- helt egentlig! Jeg er iallefall veldig glad i dem! :) Og det var jo et blinkskudd dette av snegla da!! :) At snegla er treg, ja det er sant, og jeg lurer faktisk om den er like treg som nettverket mitt er.. sukk!

Det er spennende med sopp og kamera! :)

Flotte bilder igjen!

*klem*

Fotokarusellen sa...

Utrolig flotte bilder, Leonora.