Alle bilder er min copyright

mandag 29. august 2011

Fotokalender - august

Jeg har i mange måneder visst at i august ville jeg ha bilde fra Gjøvik Fotofestival i kalenderen.
Hvilket bilde ante jeg jo ikke
og det jeg har valgt er fra det som gjorde aller mest inntrykk på meg personlig under festivalen.
Det ble utdelt en ærespris, og denne gikk til en 14 år gammel jente fra Gjøvik - Bejan Maria Moaddab.
Bildene på denne veggen er noe av utstillingen hennes som stod i Gjøvikhallen hele festivalen
- tenk alder 14 år når du ser disse bildene -
denne jenta er et naturtalent!


Photocalendar August
Photo of part of exhibition on Gjøvik Photofestival
note the age of the photographer - 14 years old! - this girl has talent!
Her name is Bejan Maria Moaddab and she won the festival-award.

For flere Fotokalenderbidrag, klikk her.

10 kommentarer:

Joop Zand sa...

Congrats to that little photographer,
nice work.

greetings from Holland, Joop

Lasse sa...

Ja det må jag säga, vara 14 år, vad månde bliva av denna talang!!

i stora drag sa...

Vilken duktig liten tjej! Hon kommer säkert att gå långt!

Tack för dina fina kommentarer idag! :)
Kram Pia

Inge sa...

Flotte billeder.. :-)

Anne sa...

Har du sett på maken...

VALKYRIEN sa...

Ja - det finnes noen sånne naturtalenter rundt omkring! Flotte portretter hun har tatt - dyktig jente!

John`s Photography sa...

Imponerende :)

Virginia sa...

I feel old.

or according to Google Translate:

Jeg føler meg gammel.

Sommertid sa...

Slike fotoutstillinger er jo en fryd for øyet. Og den her 14 åringen har vitterlig et bra øye for fine motiver..

Jeg er kanskje litt sent ute, men her har du Sommertid’s Fotokalender bidrag August

SigridfraEnget sa...

Utrolig flotte bilder.