Alle bilder er min copyright

fredag 22. juli 2011

Jeg fant, jeg fant

og hva fant du da
spurte min kjære der han ventet
i brennesle oppover leggene
myggsvermer rundt ørene
og hunden på armen pga glass skår


Han er alltid glad for mine fotofunn
og venter med tålmodighet
men denne gangen hadde jeg ikke samvittighet til å bli så lenge


Tilbake skal jeg
for flere bilder
med mer passende objektiv og et stativ
og da skal jeg fortelle hvor jeg fant


Old and abandoned
new for me
with dh and dog waiting outside
in mosquitoswarm
I limited my shots
but I will be back for more
bringing a more appropriate lens and a tripod

6 kommentarer:

Marias Teater sa...

Jeg skjønner godt at du er opprømt - klart at slike interiører er dødsspennende! Fine bilder.

Joop Zand sa...

Beautiful photo's.... very good location.

greetings, Joop

Andressa sa...

:)

Virginia sa...

I love old and abandoned places. And they seem so much more exotic when they're in foreign countries.

I was thinking about you today when I saw the news about Oslo.

Fjällripan sa...

Fina bilder. Men jag blir ju
lite nyfiken på vad du fann...:)

Trevlig helg :)

i stora drag sa...

Hej Leonora!
Visst blir vi lite nyfikna på vad du hittat!

Men det tragiska och ofattbara som hänt er i Norge gör att det känns så fruktansvärt och ledsamt just nu. Så många oskyldiga människor som drabbats av en galning!

Kram Pia