Alle bilder er min copyright

lørdag 9. juli 2011

Feil tid på dagen

Mitt reisefølge skjønner seg ikke på fotolys


Dagens tur til Mølen
ble midt på dagen i ordets rette forstand
Dårlig fotolys
men supre bølger


En vakkert plass dette
jeg og kamera
får ta oss en tur til
og det på egen hånd tenker jeg :-)


Mobilt bredbånd hjelper lite
her jeg ferierer, alt går usigelig tregt.
Så tregt at jeg ikke får kommentert i bloggene deres
det får jeg ta igjen når ferien er over.
Tusen takk til dere som allikevel legger igjen noen hyggelige ord hos meg!
Og Kari - du hører fra meg etter ferien! :-)

Place named Mølen
beautiful
but mid day is not the right time for good light at this place
Need to go back
my camera and me
in better light

5 kommentarer:

Joop Zand sa...

Beautiful pictures Leonora,
specially the last one.... it's a great shot.

Greetings , Joop

joaquín sa...

"Need to go back my camera and me in better light" Better pictures than this? Is possible?

Fjällripan sa...

Superfina bilder från havet!! Den sista med stenarna var särskilt bra. Ha det bra :)

Virginia sa...

That third photo is magical. I love the sparkles.

Anne sa...

Jeg forstår så alt for godt hva du snakker om, men det er nå engang slik at de fleste turer sammen med famile og venner blir tatt midt på dagen nå en har fri da, er nå bare sånn :-)

MEN lkte da bildene dine godt allikevel jeg, fantastiske omgivelser du beveger deg rundt på uansett. Håper nå du har gode feriedager, og innimellm er det godt med litt pc fri også sjø :-)

Varm klem herfra til deg Leonora.