Alle bilder er min copyright

onsdag 1. juni 2011

Forkastes eller spares

Ja det kan man spørre seg selv :-)
Jeg tok med kamera ut
i stikkende sol
rett etter et langvarig regnvær
og det blåste med storm i kastene
for å fotografere smørblomster.
Et eksperiment kan man kalle det,
og her er resultatet.


Og slik ble det
da kamera ble rettet mot en helt annen bakgrunn
uten at instillingene ble rørt.
Denne blomsten må ha blåst seg selv i fokus.
Egentlig syntes jeg bildene ble litt stilige :-)


An experiment with shooting buttercups
just after heavy rain, in intence sun and heavy wind
Kind of cool result I think,
or is it just trash :-)

8 kommentarer:

i stora drag sa...

Det är kul att experimentera ibland! :)
Den understa bilden blev ju riktigt proffsig!
Ha en fin dag, Leonora!
Kram Pia

Arnhild sa...

Stiiilig!..Rene kunstverket det underste bilde jo :) Gøy å eksperimentere litt, men er ikke så veldig flink til det selv. Det går litt i rykk og napp liksom :)))

Fjällripan sa...

Jamen de blev jättefina, speciellt den understa. Absolut inte trash! :) Här har det åskat och regnat men nu verkar solen vara på väg :)

Bekka sa...

Å, så stilig! Tenk at du ikke endret innstillingen og fikk to så vidt forskjellige bilder, interessant! Likte spesielt det nederste :)
Klem fra Bekka

HansKE sa...

Spennende forsøk! Og det nederste ble jo riktig bra!

Lasse sa...

Jamen detta var otroligt fint Leonora ! Gratulerar till ett lyckat experiment!!

VALKYRIEN sa...

Dette var utrolig fint! Det siste er jo såå flott da!

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Absolutt ikke forkastes! Jeg synes ofte bilder man får et overraskende resultat ut av blir de beste. Ofte blir jeg skuffet over bilder jeg synes virket som kjempefine motiv ;) Det siste var jo bare vakkert!

Beate