Alle bilder er min copyright

torsdag 16. juni 2011

At jeg aldri lærer

Siden øyeblikksbilder ofte blir tatt på den måten at kamera rives ut fra hyllen og man får tid til et eneste knips
har jeg, etter mange misslykkede bilder, bestemt at kamera skal legges vekk
påmontert telezoom
innstilling lukkerprioritet, rask
autofokus på
iso på auto
Det tar fem sekunder å gjøre det i ro og mak, men gjør jeg det? Oh no
Har jeg lært denne gangen? Sannsynligvis ikke...


Totally flop of a snapshot
why do I never learn to put my camera away set ready for shots with one try...
It takes five seconds to do it, but do I ever learn, oh no.
Have I learned this time, probably not...

8 kommentarer:

John`s Photography sa...

Bra fanget og i flott positur :)

Joop Zand sa...

Not a flop.....it's a very good shot Leonora, it's really a great one !!!

Greetings, Joop

Fjällripan sa...

Du fick ju perfekt skärpa på ungen, så inte var den här bilden någon flop :) Jättefin!

Leiv Arne Åkset sa...

Fint bilde, men det du sier sliter jeg med selv!
Men synes du klarte jeg ganske bra uansett her!

Ha en flott torsdag!

VALKYRIEN sa...

Hehe - det er som om du skriver om meg! Lærer aldri nei - glemmer til og med å ta med kamera jeg! Hvilket jeg har angret bittert på flere ganger! Men dette ble da bra! Skarp unge - og en mor i farta - er det ikke slik det er da?? :)

i stora drag sa...

Så gulligt! Tycker det gick alldeles utmärkt ändå, trots dina bekymmer! :)
Kram Pia

Aina sa...

Ble stilig dette da. Fugle-mor "in action".

Marias Teater sa...

Du må ikke overdrive - fint fokus på den lille - for meg nesten aksjonsbilde - veldig levende. Men det er klart, du rører ved noe når du sier at VI aldri lærer, fordi det gjelder de fleste!