Alle bilder er min copyright

torsdag 9. juni 2011

Åh nei, enda flere tulipaner

Ja desverre :-)
Men dette er de siste før jul
jeg lover!


Det har seg slik
at beising av hus, sykdom, og andre energikrevende sysler
har gjort at jeg og kamera ikke har hatt ork til en eneste fototur den siste tiden.
Da er hagen lett å ty til
for en ukentlig fotodose er jeg avhengig av.



Og bilder må jo blogges :-)
Håper på snarlige spennende fotosafarier slik at etiketten for blomster ikke tar helt av.


Oh no, more tulips...
Afraid so, but these are the last for a while - promise :-)
Painting house, illness, and other stuff has come in the way for photowalks lately
hopefully I am soon back on track :-)

6 kommentarer:

Fjällripan sa...

Inte kan det bli för många tulpanbilder, speciellt när de är så här vackra! Gillar nr 2 bäst. Ha det bra, här har vi utlandsvärme :)

i stora drag sa...

Är det säkert det, att det inte blir fler innan jul? *hi hi*
De var vackert fotade och hade en fin lila färg!

Väderrapport från södra Sverige: +11,7 grader och regn lite då och då!
Ha en fin kväll, Leonora
och hoppas du kommer ut på någon liten fototur snart du med!
Kram Pia

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

MEN de er jo bare såååå vakre når de visner! Når de blostrer også selvfølgelig, men egner seg hakket mer som fotomotiv når de er visne spør du meg. Som du skrev til meg; det er godt det er flere av oss som liker disse visne tulipanene :)

VALKYRIEN sa...

Må jeg vente helt til jul altså??? Men nå er jo jeg veldig glad i både tulipaner og blomster sånn generelt....:)
Lekre bilder ble det av avblomstringen! Jeg venter stort sett til de ligger på bordet før jeg kaster tulipaner, for vakre er de hele prosessen gjennom.

Renate sa...

Jeg er også med i tulipan fanklubben! Har begrenset antall tulipanbilder på bloggen min, selv. :) Nr. to er min favoritt, også! Flott skarphet! Det er mange fine bilder på bloggen din, så jeg er nå blitt en "følger". :)

Virginia sa...

These photos are breathtaking! Love the texture in them.