Alle bilder er min copyright

torsdag 5. mai 2011

Spart er smart

Neida
jeg klarte ikke å kaste påsketulipanene.
Selv om fargene ikke var lekre
kunne de jo egne seg i sort/hvitt.
Nå er de tørket og fotografert
og nå ligger de i søppla :-)



De fleste ville nok tatt en blomst ut av buketten
og fotografert den alene


Men så fikk jeg denne idèen om
at jeg ville ha med mer i bildet
og valgte å la de stå sammen.
Ble det for mye...
Har du en mening, blir jeg glad hvis du gir kritikk på bildene.
Det er det jeg lærer av :-)


My Easter tulips
once more.
I did not have the heart to dispose them
just had to try in b&w.
Now they are gone :-)

8 kommentarer:

Anne sa...

WoW!!!! noe så sinnsykt flott :-)

Faktisk sitter jeg her og tenker på at bildet hadde neppe blitt så fint om den blomsten var helt perfekt. Dette var skikkelig fotokunst det faktisk, og bildet roper om glass og ramme!!
YES SIR!

Bekka sa...

Jeg syns disse bildene er helt utrolig vakre! Kunstnerisk!!

Fjällripan sa...

Det blev hur bra som helst! Jag tycker inte alls att det blev för mycket med flera blommor utan bara vackert! speciellt när det är svart vitt!

i stora drag sa...

Detta var vackert, Leonora!
Men jag har en favorit - och det är den första bilden! Kanske för att färgen går mer i blått än svartvitt, kanske för att den står där så helt ensam? Tjusig, i alla fall!
Ha en fin kväll!
Kram Pia

Virginia sa...

Love, love, LOVE these pictures. They are so ethereal and gorgeous.

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Smart gjenbruk ; ) Det ser jo riktig elegant ut!

BrandNewStudio sa...

WonderfulPictures
thank you for sharing

Viola sa...

Nydelige bilder! Og om jeg skal si min mening, så falt jeg absolutt for den første, så "svevende" liksom.. som en lett sommerbris :))

Den påskeliljen jeg tok bilder av (1000 ISO) var en lek, et eksperiment.. hvor jeg brukte alt mellom lav til høy ISO.. bildet ble tilfeldigvis valgt ut.. Men det var tatt i utelys..

Jeg synes du er så utrolig god på macrobilder! :)

Klem fra meg! :)