Alle bilder er min copyright

torsdag 26. mai 2011

Ser man forskjell

på bilder tatt i sort/hvitt
og bilder konvertert til sort/hvitt ved redigering?
Jeg har iallefall et ønske om å ta bilder
som trenger minst mulig redigering
og går for menyinnstillingen på kameraet.


Og nei
dette er ikke mer av mine påsketulipaner
dette er vårtulipaner i blomsterbedet mitt :-)


Is it possible to see the difference
in photos taken in b&w
and photos redicated to b&w?
My goal is to shoot for less work after
so I go for camerasettings.
And just so you know
these are not even more Easter tulips
these tulips are blooming in my flowerbed these days :-)



7 kommentarer:

Joop Zand sa...

i hope that my reaction is now comming over.

It's a very nice one Leonora, i like this picture.

greetings, Joop

Fotokarusellen sa...

Sort/hvitt er lekkert. Noe du beviser på en utmerket måte. Vakre bilder.

i stora drag sa...

Hej igen!
Jag vet inte om det blir någon skillnad. Jag fotar nästan aldrig i svartvitt, för jag älskar färg! :)

Hmm, det är svårare nu om man skulle vilja titta på bilderna i ditt inlägg samtidigt som man skriver kommentar, för man vill inte avbryta och gå tillbaks och sen behöva skriva om allt igen.

Förresten tusensköna, det är de där små som ofta växer i folks gräsmattor och ser ut som små prästkragar.
Ha en fin kväll! Kram Pia

Bekka sa...

Vakkert!
Jeg må bli flinkere til å bruke svart/hvitt - glemmer liksom bort den funksjonen jeg, men blir jo så lekkert.
Ha en fin kveld :)
Klem fra Bekka

Fjällripan sa...

Jätte vackra bilder! Jag gillar svart vitt, allt ser så annorlunda ut då.

Leiv Arne Åkset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Leiv Arne Åkset sa...

Veldig fint konsept med minst mulig redigering!
Ble veldig fint med svart hvitt av disse blomstene!

Ha en fin fotohelg!