Alle bilder er min copyright

tirsdag 24. mai 2011

Prioriteringer

Av  og til
kommer livet i veien for surfing på nett
og huset vårt som sakte men sikkert
forvandles fra blått til lysegrått
har stått i fokus her de siste dagene.
Men i dag stormer det ute
regnet pisker ned
og jeg har igjen bevilget meg surfetid.
Tusen takk til dere alle som kommenterer her på bloggen min
nå kommer jeg på gjenbesøk.
EDIT:
Nå har det visst rammet meg, jeg får blogget men ikke kommentert hos dere :-(
Vel, vel, nå håper jeg inderlig at dette ikke varer i evigheter...


Priorities
last days have been painting our house
so I have been absent in your blogs.
Thank you so much to all of you for your kind comments
now I will spend time visiting you
cause outside is heavy storm and dreadfull rain
and I have given myself time for surfing blogs.
EDIT:
Now it is my turn
I am able to post in my blog, but not to comment in yours
well, hope this will not last too long...

2 kommentarer:

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Så sant, så sant. Når man setter seg ned ved PC'n, så settes livet på vent, fort i flere timer :)
Nydelig bilde, liker fokuseringen din :)

Ha en fin vindfull dag :)

Beate

i stora drag sa...

Rediger Anonym sa...

Tråkigt för dig, eller kanske rent av skönt att få en "fridag" från målningen? (Jag brukar låta maken måla/beise vårt hus!)

Måste försöka få iväg en kommentar här hos dig, för att se om det fungerar. Skrev någon tidigare idag, från en annan dator.
Nu ser jag att det bara går att skriva som anonym, fast man är inloggad! :( Provar igen! Och nu ser det ut som det fungerar!

Det var en vacker bild på den lilla blivande blomman! :)
Kram Pia
http://istoradrag.blogspot.com/