Alle bilder er min copyright

mandag 23. mai 2011

Mandagstema - Lek og spill

Jeg har heller ingen bilder av meg selv
i fri utfoldelse
under en morsom lek
men lek med kamera det kan jeg vise frem :-)
Collager har jeg aldri postet i bloggen min
selv om jeg ofte leker meg med å lage de
og dette er jo en ypperlig anledning til
å ennå en gang vise påsketulipaner.
De tulipanene var jammen verd pengene jeg betalte for de
det er den mest fotograferte buketten jeg noensinne har hatt :-)


For mere lek og spill, klikk her. 

Easter tulip collage
playing with my camera.

13 kommentarer:

Fjällripan sa...

Flott bilde! HIHI jag försöker mej på litt norsk ;) Många fina bilder har du fått av tulpanerna!

Greyscale Territory sa...

Such a very pretty collage and a beautiful colour tone!

Format 900px sa...

Så fint, så fint...!!
Collage tycker jag absolut att du kan publicera fler gånger - det blev ju toppen.

Soliga hälsningar.

http://blindstyre.se/wordpress/2011/05/let%C2%B4s-play/

Marya sa...

Fine bilder :D

Virginia sa...

I am always impressed with how ethereal you make your flower photos. Mine always look more...muscular. :)

Petunia sa...

Her har du virkelig lek deg og med et kjempebra resultat også. Spennende collage som hadde gjort seg godt som stort lerretsbilde på en vegg!!

Viola sa...

Nydelig collage du har laget her! Det er godt at man får mest mulig ut av en blomsterbukett når man kjøper den! :) Og det ser det ut til at du har fått ja.. :)

Klem fra meg! :)

HansKE sa...

Lyse, herlige fargetoner av en flott blomst!

Lasse sa...

Dom gillade jag skarpt. Fint ljus o vackra kompositioner. Konstverk!!

Fotokarusellen sa...

En lekker collage. Vakkert og lekent.

Lena Abrahamsson sa...

Fantastiskt snyggt och smakfullt. En annorlunda och bra tolkning på temat.

Anne sa...

Nydleig Leonora, og faktum er vel at bildene faktisk blir mer spennede jo sårligere det står til med blomsten .-)
Det synes jeg i alle fall, for perfekt, blir for perfekt og ikke sjamerende og fasinerende overhode på en måte..., som med oss menesker det i grunn, he he

Klem dn vei.

Inge sa...

Flot.. det er sjovt at lege med kamera.. :-)