Alle bilder er min copyright

tirsdag 31. mai 2011

Fotokalender - mai

Jammen er mai allerede over
det gikk da lovelig fort...
Ønsket  er vel at disse vår, sommer og høst månedene
skal være lange, varme og deilige
slik at vi kan fylle opp energilageret
som vi trenger på vinteren.
Kalenderbildet mitt for mai
er tatt på Larvik torg
av noe jeg tror er japanske pyntekirsebær.
Men nå er jeg ikke god på blomster
så det kan hende det er feil.

For flere kalenderbilder, trykk her.

Photocalendar shot for May
Japanese Cherry tree (I belive, but am not sure) in Larvik Town.

16 kommentarer:

Fjällripan sa...

Nog ser det ut att vara japanska körsbärsblommor :) Jättefin bild, det ser ut som en målning med mjuka färger. Ha en bra dag!

Lasse sa...

Ser ut som en japansk målning ! Mycket vackert !!!

Arnhild sa...

Plantenavn er jeg helt elendig på, men det var uansett et malerisk og flott bilde!!

Inge sa...

Hvor er det et flot majbillede.. :-)

garnkurven sa...

Nydelig bilde...

Anki sa...

Fina, milda färger, ser ut som japansk körsbär.

REJEN sa...

Meget meget smukt..;-D

Marias Teater sa...

Hei Leonora, bildet ditt er veldig flott og jeg liker det godt. Det er noe feminint og florlett over det. Saa nydelig at kommunen satset paa slike fantastiske traer paa torget! Vi fortjener hver eneste lille rosa blomst etter denne vinteren, som jeg ikke glemmer paa lenge! Men naa er det kos!

Malys krok sa...

Vakkert blomstrende tre! det fortjener en plass på kalenderen! -Margit-

hobbyentusiast sa...

wow..for et vakkert bilde og for en fargeprakt. Får lyst å lukte på blomstene for å se hvilken duft de gir. :) Ønsker deg en velsignet og flott dag videre :)

i stora drag sa...

Blev en gammaldags, romantisk stämning över din Majbild! Tänker på en gammal tapet (på väggen) i ett slott!
Kram Pia

Bestemor Drillo sa...

Et nydelig bilde av et vakkert motiv!
Ha en fin dag!

Kristine sa...

For et fantastisk mai-bilde! Flott utsnitt og nydelig farge. :D

annemarie sa...

Ser ut som janpanske kirsebærblomster, og vakkert var det.

Bente sa...

Nydelig bilde, de japanske kisebærblomstene symboliserer vår og tidlig sommer!

Petunia sa...

Noe så vakkert!!
Det minner eg om noe... tapet??
Blinkskudd!!